d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Tykcer Jsp Om Invandring?
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 16 2012 02:04pm
Quote (Svartermetalisk @ 16 Jun 2012 20:04)
http://www.lemec.net/billeder/kent.jpg


giggle..
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 16 2012 03:29pm
Quote (diablo_es @ Jun 16 2012 08:47pm)
okey, bara att tvinga alla invandrare att lyssna på kent då

problem solved


Kan lätt se ett gäng tensta-shurdas mötas upp och kicka fet till tonerna av "om du var här"

Inga problem
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 16 2012 03:30pm
Quote (Svartermetalisk @ Jun 16 2012 10:29pm)
Kan lätt se ett gäng tensta-shurdas mötas upp och kicka fet till tonerna av "om du var här"

Inga problem


LOL XD

Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Jun 16 2012 03:32pm
Jag bor i ett invandrar område. Asiater = kineser och de är helllt ok, men somalierna .. tycker jag bör inte alls vara välkommna över huvudtaget.
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Jun 16 2012 03:47pm
Quote (Svartermetalisk @ Jun 15 2012 11:38pm)
Jag har alltid förespråkat att kommunister ska deporteras till Nordkorea så dom får lite erfarenhet av hur det fungerar i praktiken (:


marxistiska läran har många fördelar. Yttersta problemet just nu är att själva samhället ännu inte är tillräckligt utvecklat.

låt oss säga teoretisk om alla barn tillhörde och var en del av staten. låt oss säga att de växte upp i ``skolor`` nästan som barnhem helt uteslutna av ``föräldrar`` rollerna. På så viss hade vi fått verklig jämstäldhet och inte bara en massa skit snack. alla skulle ha samma tillgångar, samma möjligheter och ingen skulle behöva bli påverkad av meningslösa triumfer som föräldrar idiotiskt påtvingar barnen och de onödiga vanföreställningarna . <-- bara något kul att fundera över även om det har många nackdelar osv. (utiliterianism) samma sätt skulle politiken kunnat vara för en bättre välfärd/utveckling och tillgång,

men som sagt samhället är inte tillräckligt ``moget`` eller utvecklat. Just nu får vi nöja oss med demokratin, trots att massorna är efterblivna

yeye, lite förspänd och extravagant text :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 16 2012 04:32pm
Quote (ownyaah @ 16 Jun 2012 22:47)
marxistiska läran har många fördelar. Yttersta problemet just nu är att själva samhället ännu inte är tillräckligt utvecklat.

låt oss säga teoretisk om alla barn tillhörde och var en del av staten. låt oss säga att de växte upp i ``skolor`` nästan som barnhem helt uteslutna av ``föräldrar`` rollerna. På så viss hade vi fått verklig jämstäldhet och inte bara en massa skit snack. alla skulle ha samma tillgångar, samma möjligheter och ingen skulle behöva bli påverkad av meningslösa triumfer som föräldrar idiotiskt påtvingar barnen och de onödiga vanföreställningarna . <-- bara något kul att fundera över även om det har många nackdelar osv. (utiliterianism) samma sätt skulle politiken kunnat vara för en bättre välfärd/utveckling och tillgång,

men som sagt samhället är inte tillräckligt ``moget`` eller utvecklat. Just nu får vi nöja oss med demokratin, trots att massorna är efterblivna

yeye, lite förspänd och extravagant text :)


I min fantasi skiter man guld! Me > Kommunism.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 16 2012 04:40pm
Alla är bääääääääst
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 16 2012 04:55pm
Quote (ownyaah @ Jun 16 2012 10:47pm)
marxistiska läran har många fördelar. Yttersta problemet just nu är att själva samhället ännu inte är tillräckligt utvecklat.

låt oss säga teoretisk om alla barn tillhörde och var en del av staten. låt oss säga att de växte upp i ``skolor`` nästan som barnhem helt uteslutna av ``föräldrar`` rollerna. På så viss hade vi fått verklig jämstäldhet och inte bara en massa skit snack. alla skulle ha samma tillgångar, samma möjligheter och ingen skulle behöva bli påverkad av meningslösa triumfer som föräldrar idiotiskt påtvingar barnen och de onödiga vanföreställningarna . <-- bara något kul att fundera över även om det har många nackdelar osv. (utiliterianism) samma sätt skulle politiken kunnat vara för en bättre välfärd/utveckling och tillgång,

men som sagt samhället är inte tillräckligt ``moget`` eller utvecklat. Just nu får vi nöja oss med demokratin, trots att massorna är efterblivna

yeye, lite förspänd och extravagant text :)


Om du seriöst tycker att att ett optimalt samhälle är ett där man hjärntvättar varenda född invidivd tills dom gör precis som du vill råder jag dig att söka KBT omgående.

En kommunist är en person som har läst Marx, en Antikommunist är en person som förstår Marx

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 16 2012 05:12pm
Quote (Svartermetalisk @ 16 Jun 2012 23:55)
Om du seriöst tycker att att ett optimalt samhälle är ett där man hjärntvättar varenda född invidivd tills dom gör precis som du vill råder jag dig att söka KBT omgående.

En kommunist är en person som har läst Marx, en Antikommunist är en person som förstår Marx


Klockren kommentar är klockren.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 16 2012 05:56pm
Quote (ownyaah @ 16 Jun 2012 23:47)
marxistiska läran har många fördelar. Yttersta problemet just nu är att själva samhället ännu inte är tillräckligt utvecklat.

låt oss säga teoretisk om alla barn tillhörde och var en del av staten. låt oss säga att de växte upp i ``skolor`` nästan som barnhem helt uteslutna av ``föräldrar`` rollerna. På så viss hade vi fått verklig jämstäldhet och inte bara en massa skit snack. alla skulle ha samma tillgångar, samma möjligheter och ingen skulle behöva bli påverkad av meningslösa triumfer som föräldrar idiotiskt påtvingar barnen och de onödiga vanföreställningarna . <-- bara något kul att fundera över även om det har många nackdelar osv. (utiliterianism) samma sätt skulle politiken kunnat vara för en bättre välfärd/utveckling och tillgång,

men som sagt samhället är inte tillräckligt ``moget`` eller utvecklat. Just nu får vi nöja oss med demokratin, trots att massorna är efterblivna

yeye, lite förspänd och extravagant text :)


Samhället kommer aldrig bli tillräckligt "moget" eftersom marx vill försöka få alla individer att gå emot människans natur.
Vi har instinkter precis som djuren. Självförverkligande i någon form ligger i våran instinkt. Detta räcker som argument mot kommunismen.

Att ens tro på kommunismen på ett teoretiskt stadie är fullständigt omänskligt och retarderat.

Utöver detta: vad svarter sa!

This post was edited by Fil on Jun 16 2012 05:57pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll