d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > It's Time
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 15 2012 04:06pm
Quote (snoramej @ 15 Jun 2012 23:48)
Bra stöd grabbar


Quote (Spetch @ 8 Aug 2010 01:10)
Välkommen till jsp, vi är ungefär lika seriösa som /b/ eller existenz.


Hej
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 15 2012 04:10pm
Så länge du tycker om det och som sagt, har kul med polarna så äre väl bara uppmuntrat.

Hatar att inte vara 20, att inte kunna köpa egen sprit är faktiskt skitjobbigt. Blir så jävla omständligt med allt.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 15 2012 04:12pm
Quote (Alphabetz @ Jun 15 2012 11:10pm)
Så länge du tycker om det och som sagt, har kul med polarna så äre väl bara uppmuntrat.

Hatar att inte vara 20, att inte kunna köpa egen sprit är faktiskt skitjobbigt. Blir så jävla omständligt med allt.


När jag var under 20 köpte jag och polarna från en chilenare, och jag har kollat in på hans facebook lite då och då.
Snubben kör en merca för 1 mille och bor ensam i en fet villa.. :D
Snacka om att han tjäna pengar på alla fjortisar som köpt alkohol av honom =D
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Jun 16 2012 06:35pm
hoppas du dör
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 17 2012 01:14am
Quote (Kerzhakov @ 15 Jun 2012 21:08)
tips på hur man ska sluta?
har en bra karaktär och mentallitet men alkohol är på någon helt annan nivå än tobak
sist jag träffa min mor gick hon iväg i tårar då jag förklara, vore lite roligare att kunna prata med sin mor än att slösa pengar på alkohol med polare

e:

tror inte direkt internet är det rätta sättet eller lättaste men ltie tips skadar inte




har halva 80&anr kvar och en slant whisky + lite cpt morgan kvar
är i märsta, har du lust kom och hämta gratis




vill du ha hjälp att sluta ska du inte fråga några snubbar på jsp eller något annat forum, speciellt inte här då 40% av dom här knappt får dricka..
tycker du ska ta kontakt med nån form av behandling, så du får antabus samt prata dagligen med någon samt träffa andra och dela era bekymmer och se hur det hela slutar.
och har du ett alkohol beroende (vilket du har,skiter i vad fan du säger.. beroende är det iallafall sen om du vill kalla det nått annat så sure) de är förövrigt de första steget att acceptera ATT DU VERKLIGEN ÄR EN ______?

alternativ gå till en psykolog och berätta om dina problem, och du kommer få samma svar som jag nyss skrivit


gör du inte det ovanstående kommer du med största sannolikhet att tappa jobbet, börja blåsa dina polare & nära och kära.. dra på dig betalningsanmärkningar över öronen och hela ditt liv kommer styras av spriten



Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll