Quote (Kerzhakov @ 15 Jun 2012 21:08)
tips på hur man ska sluta?
har en bra karaktär och mentallitet men alkohol är på någon helt annan nivå än tobak
sist jag träffa min mor gick hon iväg i tårar då jag förklara, vore lite roligare att kunna prata med sin mor än att slösa pengar på alkohol med polare
e:
tror inte direkt internet är det rätta sättet eller lättaste men ltie tips skadar inte
har halva 80&anr kvar och en slant whisky + lite cpt morgan kvar
är i märsta, har du lust kom och hämta gratis
vill du ha hjälp att sluta ska du inte fråga några snubbar på jsp eller något annat forum, speciellt inte här då 40% av dom här knappt får dricka..
tycker du ska ta kontakt med nån form av behandling, så du får antabus samt prata dagligen med någon samt träffa andra och dela era bekymmer och se hur det hela slutar.
och har du ett alkohol beroende (vilket du har,skiter i vad fan du säger.. beroende är det iallafall sen om du vill kalla det nått annat så sure) de är förövrigt de första steget att acceptera ATT DU VERKLIGEN ÄR EN ______?
alternativ gå till en psykolog och berätta om dina problem, och du kommer få samma svar som jag nyss skrivit
gör du inte det ovanstående kommer du med största sannolikhet att tappa jobbet, börja blåsa dina polare & nära och kära.. dra på dig betalningsanmärkningar över öronen och hela ditt liv kommer styras av spriten