Quote (snoramej @ Jun 8 2012 02:42pm)
En åsikt kan aldrig vara fel, det är hans åsikt.
Den här tråden är idiotisk, borde be paul göra en forumdel för 12-åringar och LB.
du,
varför är detta en p12 tråd ?
Det är nog ganska många som uppskattar den, vill ha råd om vilken energidryck som e godast, de är alltid kul,
som att du inte har ett p12 namn ?..