d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Energidryck Tråden > Jajamen
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 8 2012 07:15am
åh fy helvete, vilken särskrivning i rubriken
Quote (kaptenen @ 7 Jun 2012 20:28)
allt förutom franks, de e piss

franks är OP i age of empires II
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jun 8 2012 07:20am
Kaffe?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 8 2012 07:42am
Quote (SpAz. @ 8 Jun 2012 15:15)
åh fy helvete, vilken särskrivning i rubriken
franks är OP i age of empires II


hahahahahha :D
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 8 2012 08:03am
Quote (SpAz. @ Jun 8 2012 03:15pm)
åh fy helvete, vilken särskrivning i rubriken
franks är OP i age of empires II


du har inte sett de tidigare eller? :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2012 08:42am
Quote (Litttle_Brother @ 7 Jun 2012 22:16)
xDd.D:.d.x:D::D

Dock har jag rätt angående red bull o du fel :D Självklart kan man gilla den men den är galet överskattad.

Ett tag sen jag drack Red Bull nu så kan ej säga om jag gillade den eller PK mest, men PK e bra mycket billigare så blir den ändå utav dom 2.


En åsikt kan aldrig vara fel, det är hans åsikt.

Den här tråden är idiotisk, borde be paul göra en forumdel för 12-åringar och LB.
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 8 2012 09:06am
Quote (snoramej @ Jun 8 2012 02:42pm)
En åsikt kan aldrig vara fel, det är hans åsikt.

Den här tråden är idiotisk, borde be paul göra en forumdel för 12-åringar och LB.


du,

varför är detta en p12 tråd ?

Det är nog ganska många som uppskattar den, vill ha råd om vilken energidryck som e godast, de är alltid kul,


som att du inte har ett p12 namn ?..
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2012 09:42am
Quote (heavypala @ 8 Jun 2012 17:06)
du,

varför är detta en p12 tråd ?

Det är nog ganska många som uppskattar den, vill ha råd om vilken energidryck som e godast, de är alltid kul,


som att du inte har ett p12 namn ?..


Mitt "namn" har inget med saken att göra.

För övrigt så är det inte många som uppskattar den, det är mest du och LB, berhermuli är bara trevlig.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 8 2012 10:06am
Kaffe #1
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 8 2012 10:16am
Quote (snoramej @ Jun 8 2012 03:42pm)
Mitt "namn" har inget med saken att göra.

För övrigt så är det inte många som uppskattar den, det är mest du och LB, berhermuli är bara trevlig.


Men varför ens bryr du dig om dettta om det bara är skit ? bara för du inte har nåt liv eller några kompisar att prata med så behöver du ju inte tjafsa med oss,

vissa gillar denna tråden.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2012 10:27am
Quote (heavypala @ 8 Jun 2012 18:16)
Men varför ens bryr du dig om dettta om det bara är skit ? bara för du inte har nåt liv eller några kompisar att prata med så behöver du ju inte tjafsa med oss,

vissa gillar denna tråden.


Ja, det är definitivt därför jag orkar bry mig om den här tråden. Jag hari nga vänner och inget liv!
Go Back To Svenska Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll