d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tävling: Lottar Ut En Orb Of Rainbow
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 28 2012 03:34pm
Quote (Hellgren @ 28 May 2012 23:33)
http://i47.tinypic.com/2hr30rc.png

En vacker bild på en amazon som du troligtvis gillar :)
Och jag har bara den där polack-orben för 25fg och den vill man ju inte helst glida runt med på jsp :( Så de vore riktigt nice att få en raindow-orb ;)


Meh den är ju gammalbild från dig.. Imo borde man göra en ny! som du tillomed vann 150fg med! :@

This post was edited by berhemuli on May 28 2012 03:35pm
Member
Posts: 2,765
Joined: Jan 13 2009
Gold: 4,593.00
May 28 2012 03:38pm


Varför jag?
Vore kul att vinna.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 28 2012 03:53pm
Quote (Giraff @ May 28 2012 11:23pm)
Bild:
http://i.imgur.com/EDSjH.jpg

Motivering:
För att jag sitter i outboundavdelningen (ringer runt till folk) på ett försäkringsföretag 13-21 måndag-torsdag.
Det här är typ hur det går till när någon väl svarar i telefon och inte lägger på direkt jag presenterar mig. Sedan när jag väl kan komma med en offert vill de alltid vänta fett länge innan de kan teckna, och förstår aldrig att de premier jag kan erbjuda dem inte längre kvarstår efter jag lägger på luren.
Har således iaf inte tid att eller möjlighet spara ihop till en räjnbow själv ;( :emo:
Plus att jag har så grymma paintskills att jag just befruktade mig själv.


t-h?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 28 2012 04:16pm
Hade tråkigt.. Så här kommer en till!

Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
May 28 2012 04:17pm
Du kan ju gärna donate 300 fg så jag kan betala tillbaka mina scamms ^^ :)
would be awesome,
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 28 2012 04:25pm
Quote (liiliiz @ May 28 2012 11:17pm)
Du kan ju gärna donate 300 fg så jag kan betala tillbaka mina scamms ^^ :)
would be awesome,


Nä, har du bara 933 posts och redan scammat tycker jag inte du är värd de :)
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 28 2012 04:40pm
Quote (Makta @ 28 May 2012 23:16)
Hade tråkigt.. Så här kommer en till!

http://i49.tinypic.com/35cproo.png


snarare swify
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 28 2012 04:46pm
Quote (AsDrake @ 28 May 2012 23:40)
snarare swify


Har man läst vad Slas skriver på facebook så blir han nog forever alone.. Eller jävligt creepy :lol:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 28 2012 04:50pm
Quote (Makta @ 29 May 2012 00:46)
Har man läst vad Slas skriver på facebook så blir han nog forever alone.. Eller jävligt creepy :lol:


Slas facebook är nog bland det sjukaste som går att läsa :lol:
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 12:31am
Quote (PlaaD @ 29 May 2012 00:50)
Slas facebook är nog bland det sjukaste som går att läsa  :lol:


namn på hans facebook?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll