d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev13456721Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 11:24am
Quote (Makta @ 23 May 2012 19:07)
Med tanken på att han reggade sig 2008 och har postat 1 gång och så är han online just nu/nyligen!? ;)


Om du tar dig tid att leta upp hans profil kommer du se att det verkar mer legitimt än du tror just nu. Garaget handlar inte om att posta trådar i forumet.
De kommenterar på varandras bilbilder, verkar det som ^^

Quote (Mikob @ 23 May 2012 19:23)
Tycker inte heller Complicated betett sig illa. Han avslöjade sanningen om grabben och blev mottagen som skit.
Sen att allt spårade ur är ju en annan sak.

Dock fattade väll vilken åsna som helst att grejerna inte var hans.


Inte säker på om du trollar eller inte, har du läst hans posts eller?

This post was edited by Fil on May 23 2012 11:26am
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 23 2012 11:35am


han verkar faktiskt lite aggresiv och obildad den där complicated

kollade in hans posts och blir lite tveksam till det positiva jag sagt om han förut

samtidigt är det ju underhållande och han står upp mot ett helt forum

det förtjänar faktiskt lite respekt

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 23 2012 11:40am
Quote (Mikob @ 23 May 2012 19:23)
Tycker inte heller Complicated betett sig illa. Han avslöjade sanningen om grabben och blev mottagen som skit.
Sen att allt spårade ur är ju en annan sak.

Dock fattade väll vilken åsna som helst att grejerna inte var hans.


Han avslöjade sanningen, ja. Sen snackade han skit och flameade ungefär 250 posts i fem olika trådar.



Quote (xpd-trader @ 23 May 2012 19:35)
han verkar faktiskt lite aggresiv och obildad den där complicated

kollade in hans posts och blir lite tveksam till det positiva jag sagt om han förut

samtidigt är det ju underhållande och han står upp mot ett helt forum

det förtjänar faktiskt lite respekt


Han förtjänar ungefär samma mängd respekt som dallen och heartless10


edit; Skillnaden är att complicated faktiskt fick en bra början i swesub, han var kul till en början men sen blev det bara jobbigt. ändå fortsatte de och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte och fortsatte .....

This post was edited by SCXiao on May 23 2012 11:41am
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 23 2012 11:45am
Quote (Mikob @ May 23 2012 07:23pm)
Tycker inte heller Complicated betett sig illa. Han avslöjade sanningen om grabben och blev mottagen som skit.
Sen att allt spårade ur är ju en annan sak.

Dock fattade väll vilken åsna som helst att grejerna inte var hans.


Hur kan du inte tycka att han betett sig illa? Jag ifrågasatta spammandet och meningen med att ta upp en tioårig strid så jävla officiellt..
Fick hårda ord tillbaka, jag var tvungen att gå o lägga mig i sängen o gråta ett tag. Det var jåbigt
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 23 2012 11:47am
Quote (Yla123 @ 23 May 2012 19:45)
Hur kan du inte tycka att han betett sig illa? Jag ifrågasatta spammandet och meningen med att ta upp en tioårig strid så jävla officiellt..
Fick hårda ord tillbaka, jag var tvungen att gå o lägga mig i sängen o gråta ett tag. Det var jåbigt


Är du tillbaks i Sverige? :thumbsup:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 11:48am
Quote (Yla123 @ 23 May 2012 19:45)
Hur kan du inte tycka att han betett sig illa? Jag ifrågasatta spammandet och meningen med att ta upp en tioårig strid så jävla officiellt..
Fick hårda ord tillbaka, jag var tvungen att gå o lägga mig i sängen o gråta ett tag. Det var jåbigt


Ta det inte så hårt. Det stinker arbetarklass om hans sätt att bete sig.
Att han är så arg på oss andra är för att det gått så dåligt för honom i karriären.

När jag rapporterade honom till en mod så grät han ju över att det påminde precis om när hans kollegor skvallrar för chefen.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 23 2012 11:48am
Quote (SCXiao @ May 23 2012 07:47pm)
Är du tillbaks i Sverige? :thumbsup:


tihi, ja. Kom hem förra veckan, lite tidigare än väntat men Thailand och Indonesien var så sjukt krävande.. Uschusch. Men kul som fan hare varit, ska dock hålla mig från alkoholen nu i några månader :rolleyes:

Quote (Fil @ May 23 2012 07:48pm)
Ta det inte så hårt. Det stinker arbetarklass om hans sätt att bete sig.
Att han är så arg på oss andra är för att det gått så dåligt för honom i karriären.

När jag rapporterade honom till en mod så grät han ju över att det påminde precis om när hans kollegor skvallrar för chefen.


Men, men han sa att han skulle slåss o sånt, vad ska man göra dårå?

This post was edited by Yla123 on May 23 2012 11:50am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 23 2012 11:50am
Quote (Yla123 @ 23 May 2012 19:48)
tihi, ja. Kom hem förra veckan, lite tidigare än väntat men Thailand och Indonesien var så sjukt krävande.. Uschusch. Men kul som fan hare varit, ska dock hålla mig från alkoholen nu i några månader :rolleyes:


Nice ^_^ Haha äh, vafan var ju därför Gud uppfann söndagar..
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 11:51am
Quote (Yla123 @ 23 May 2012 19:48)
tihi, ja. Kom hem förra veckan, lite tidigare än väntat men Thailand och Indonesien var så sjukt krävande.. Uschusch. Men kul som fan hare varit, ska dock hålla mig från alkoholen nu i några månader :rolleyes:



Men, men han sa att han skulle slåss o sånt, vad ska man göra dårå?


Låt bara bli att berätta var du bor, killen är uppenbarligen på tok för obildad för att klura ut det på egen hand!
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 23 2012 11:52am
Quote (Fil @ May 23 2012 06:24pm)
Om du tar dig tid att leta upp hans profil kommer du se att det verkar mer legitimt än du tror just nu. Garaget handlar inte om att posta trådar i forumet.
De kommenterar på varandras bilbilder, verkar det som ^^



Inte säker på om du trollar eller inte, har du läst hans posts eller?


Jag har lästs både hans och era.
Han blev ju knappast mottagen särskilt väl.
Hans beteende var ju bättre i början, sen spårade ju allting ur.

Försvarar knappast hans beteende de sista 100postsen, så tro inte att jag tar hans sida xD

This post was edited by Mikob on May 23 2012 11:53am
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456721Next
Closed New Topic New Poll