d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är Du Påverkad Av Just Nu?
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 859
Joined: Jul 2 2006
Gold: 701.00
May 25 2012 03:24am
Quote (Teposen @ 23 May 2012 22:54)
Kaffe


This. Stora mängder :3
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 25 2012 09:02am
värme
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 25 2012 09:33am
4 pilsner
3 hemmagjorda hamburgare 150-180g nygrillat

vi har nåt tivoli och skit i byn så man ska väl ner en sväng och kolla om nåt händer :P
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
May 25 2012 11:14am
Gösser beer, SKÅL!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 25 2012 01:11pm
Quote (Intenso8 @ 25 May 2012 15:33)
4 pilsner
3 hemmagjorda hamburgare 150-180g nygrillat

vi har nåt tivoli och skit i byn så man ska väl ner en sväng och kolla om nåt händer :P



ehm.. får man fråga vart du bor? :mellow:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 25 2012 01:30pm
Quote (Chefen @ 25 May 2012 21:11)
ehm.. får man fråga vart du bor?  :mellow:


pajala = husvagn
gällivare = 2 familje villa elr vad man ska kalla det :P

sugen?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 25 2012 01:49pm
Quote (Intenso8 @ 25 May 2012 19:30)
pajala = husvagn
gällivare = 2 familje villa elr vad man ska kalla det :P

sugen?



aha tror jag surrar med en betongare/lastbils chaffis då?

vet av fler städer det är nått tivoli i så var tvungen å fråga

E/ näru tack... bor inte så jätte långt ifrån dig och det räcker gott och väl..

This post was edited by Chefen on May 25 2012 01:55pm
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
May 25 2012 01:52pm
Pepsi och Diablo 3
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
May 25 2012 02:10pm
MASSA KÄRLEK FRÅN MIN ELSKLING

och bärs
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 26 2012 03:31am
Quote (Chefen @ 25 May 2012 21:49)
aha tror jag surrar med en betongare/lastbils chaffis då?

vet av fler städer det är nått tivoli i så var tvungen å fråga

E/ näru tack... bor inte så jätte långt ifrån dig och det räcker gott och väl..


hjullastar/grävmaskinsförare :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll