d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kanta Och Complicateds Ragetråd
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 21 2012 03:07am
Quote (Yla123 @ 21 May 2012 10:48)
vad jag har sett är det inte många som har hoppat på dig, bara ifrågasatt vafan ni båda sysslar med.
Däremot har du, om du nu blivit ifrågasatt, ragat rätt hårt.



Ragat hårt? Allt det här kommer snart att dö ut och allt trams kommer försvinna från trådarna. Dock kommer jag hålla ögonen på kung_kanta och vad han snackar för skit. Han skall inte ljuga om feta bilar, inte heller sitta i trådar som handlar om foto och låtsas vara en trevlig kille med fetaste mobilen. Har alltid hatat lögner och vill utplåna dem från jordens ytan.


EDIT: Yla123 jag kan dessvärre inte låta bli att tycka det är lite bögigt att springa omkring och foto med mobil och sedan lägga upp dem på jsp, vafan har människor inget liv idag? Det borde finnas hundratals forum som är mer anpassade till foto än just jsp... Jag har själv en ganska schysst mobil, och skaplig canon systemkamera, alltså en 2500:- kamera ingen 150 000:- kamera som kanta har, men inte sitter jag som en dubbelfikus här och lägger ut bilder på ett spelforum... jisses...bebisar.

This post was edited by CoMpLiCaTeD on May 21 2012 03:11am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 21 2012 03:28am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 21 May 2012 10:17)
Du är bara en kung_kanta wannabe som köper allt han säger. Sådana primitiva varelser som dig skall inte uttala sig överhuvudtaget om du inte har något vettigt att säga.


Stör mig sjukt mycket på Kanta med men han ragar enbart på dig i alla fall (om jag inte missat något då jag inte orkar läsa alla era jävla posts), medans du rage'ar sönder på allt och alla direkt när någon ber er ta det via pm/denna tråd/hålla käften.
Det är enbart irriterande att ha 2st vuxna män gnällandes som jag vet inte vad.
Är också sjukt nyfiken på hurvida Kanta ljuger eller ljuger som fan.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 21 2012 03:30am
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 21 2012 11:07am)
Ragat hårt? Allt det här kommer snart att dö ut och allt trams kommer försvinna från trådarna. Dock kommer jag hålla ögonen på kung_kanta och vad han snackar för skit. Han skall inte ljuga om feta bilar, inte heller sitta i trådar som handlar om foto och låtsas vara en trevlig kille med fetaste mobilen. Har alltid hatat lögner och vill utplåna dem från jordens ytan.


EDIT: Yla123 jag kan dessvärre inte låta bli att tycka det är lite bögigt att springa omkring och foto med mobil och sedan lägga upp dem på jsp, vafan har människor inget liv idag? Det borde finnas hundratals forum som är mer anpassade till foto än just jsp... Jag har själv en ganska schysst mobil, och skaplig canon systemkamera, alltså en 2500:- kamera ingen 150 000:- kamera som kanta har, men inte sitter jag som en dubbelfikus här och lägger ut bilder på ett spelforum... jisses...bebisar.


Vad jag vet så känner de flesta varandra här irl också.. Dvs av de typ 10 som är här dagligen
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 21 2012 03:50am
Quote (Yla123 @ 21 May 2012 11:30)
Vad jag vet så känner de flesta varandra här irl också.. Dvs av de typ 10 som är här dagligen



Jag har ingen aning, under de snart 10 år jag varit här så har jag endast tradat d2 saker. Har aldrig varit intresserad av att chatta.

Nu råkade jag dock läsa några inlägg från kanta och var tvungen att säga något. Sen att det skulle bli ett jävla liv hade jag inte räknat med.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 21 2012 04:01am
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 21 2012 11:07am)
Ragat hårt? Allt det här kommer snart att dö ut och allt trams kommer försvinna från trådarna. Dock kommer jag hålla ögonen på kung_kanta och vad han snackar för skit. Han skall inte ljuga om feta bilar, inte heller sitta i trådar som handlar om foto och låtsas vara en trevlig kille med fetaste mobilen. Har alltid hatat lögner och vill utplåna dem från jordens ytan.


EDIT: Yla123 jag kan dessvärre inte låta bli att tycka det är lite bögigt att springa omkring och foto med mobil och sedan lägga upp dem på jsp, vafan har människor inget liv idag? Det borde finnas hundratals forum som är mer anpassade till foto än just jsp... Jag har själv en ganska schysst mobil, och skaplig canon systemkamera, alltså en 2500:- kamera ingen 150 000:- kamera som kanta har, men inte sitter jag som en dubbelfikus här och lägger ut bilder på ett spelforum... jisses...bebisar.


Herregud, du måste vara världens tröttaste människa.
Orkar knappt läsa igenom en tiondel av vad du postar.

Sluta posta och gå vidare med ditt liv.
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 21 2012 04:11am
Quote (PlaaD @ 21 May 2012 11:28)
Stör mig sjukt mycket på Kanta med men han ragar enbart på dig i alla fall (om jag inte missat något då jag inte orkar läsa alla era jävla posts), medans du rage'ar sönder på allt och alla direkt när någon ber er ta det via pm/denna tråd/hålla käften.
Det är enbart irriterande att ha 2st vuxna män gnällandes som jag vet inte vad.
Är också sjukt nyfiken på hurvida Kanta ljuger eller ljuger som fan.



Jag lyckades inte på nästan 10 år att få fram sanningen så vi lär aldrig få se hans lyxvilla i E-tuna, hans limited bilar eller miljoner. Det går ju såklart att ta reda på det med tanke på att det inte finns så många ex av just den volvo modellen, men vet ej om det är värt besväret. Har dock hört en del rykten om att kanta kommer från en missbrukar familj och därför fått mentala problem, som missbrukarbarn ofta får... Men det är heller inget jag kan bevisa på rak arm. Tror för övrigt att kanta nämnde i början när vi snackade med varandra om att han hade ångestproblem och käkade mediciner, så sjukdomen kan ju ha utvecklas till dubbeldiagnos eller trippeldiagnos med dubbla personligheter, mytomani etc etc... Något är det ju som inte stämmer iaf...


Sen att jag ragat på andra här är nog mer frukten av att jag haft en del konflikter med chefen på jobbet senare tid, så jag är ganska allmänt arg för tillfället men försöker i första hand hålla ilskan borta från tjejen. Problemet är att min Chef är 1.68 lång och väger 60 kg, jag är 1.82 och väger 90 kg så jag kan inte slå honom för då dör han, sen blir jag av med jobbet också...
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 21 2012 04:14am
Quote (Charlieone @ 21 May 2012 12:01)
Herregud, du måste vara världens tröttaste människa.
Orkar knappt läsa igenom en tiondel av vad du postar.

Sluta posta och gå vidare med ditt liv.



Trött? Jag är hur pigg som helst, jobbar, tränar och står i som vanligt folk. Kanske du skulle skaffa dig ett liv innan du öppnar vällingintaget? Vad sitter du här kl 12 på en måndag för och retar upp dig? Du begriper ingenting? Din hjärna är ett vacuum?

Gå du ut och ta lite foton med din söta lilla rosa mobil du fått av pappa och sen lägg upp lite bilder på en gammal ek eller tall här... så är du duktig, en ung, pigg och modern människa...

Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 21 2012 04:15am
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 21 2012 12:11pm)
Jag lyckades inte på nästan 10 år att få fram sanningen så vi lär aldrig få se hans lyxvilla i E-tuna, hans limited bilar eller miljoner. Det går ju såklart att ta reda på det med tanke på att det inte finns så många ex av just den volvo modellen, men vet ej om det är värt besväret. Har dock hört en del rykten om att kanta kommer från en missbrukar familj och därför fått mentala problem, som missbrukarbarn ofta får... Men det är heller inget jag kan bevisa på rak arm. Tror för övrigt att kanta nämnde i början när vi snackade med varandra om att han hade ångestproblem och käkade mediciner, så sjukdomen kan ju ha utvecklas till dubbeldiagnos eller trippeldiagnos med dubbla personligheter, mytomani etc etc... Något är det ju som inte stämmer iaf...


Sen att jag ragat på andra här är nog mer frukten av att jag haft en del konflikter med chefen på jobbet senare tid, så jag är ganska allmänt arg för tillfället men försöker i första hand hålla ilskan borta från tjejen. Problemet är att min Chef är 1.68 lång och väger 60 kg, jag är 1.82 och väger 90 kg så jag kan inte slå honom för då dör han, sen blir jag av med jobbet också...


tyssssssssssssssssssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttt,
Läste sista meningen, och milda mathilda, du är så jävla sorglig att jag tappar håret

Quote (CoMpLiCaTeD @ May 21 2012 12:14pm)
Trött? Jag är hur pigg som helst, jobbar, tränar och står i som vanligt folk. Kanske du skulle skaffa dig ett liv innan du öppnar vällingintaget? Vad sitter du här kl 12 på en måndag för och retar upp dig? Du begriper ingenting? Din hjärna är ett vacuum?

Gå du ut och ta lite foton med din söta lilla rosa mobil du fått av pappa och sen lägg upp lite bilder på en gammal ek eller tall här... så är du duktig, en ung, pigg och modern människa...


......... förövrigt jag är på lunchelito.

This post was edited by Charlieone on May 21 2012 04:16am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 21 2012 04:15am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 21 May 2012 09:44)
Jag är faktiskt inte irriterad på någon, bara så förbaskat trött på att kanta fortsätter sina lögner i stället för att skärpa till sig. För 10 år sedan när han var 14 år det är en sak, det kan jag köpa att man snackar en massa skit då... Men 10 år senare som 24 åring fortsätta med samma tugg och lögner...


Har blivit påhoppad av 10-15 snorungar snart pga min diskussion med kung_kanta... Självklart försvara jag mig. Jag vill inte prata med någon av dessa smånollor som leker med mobilkamera och skapar meningslösa trådar på svenska för det har så tråkiga liv utanför jsp.

Min avsikt för endast att uppmärksamma folk på kung_kantas lögner, inget annat.


Varför ragar du på alla andra också då, om ditt enda uppdrag här är att visa vilken nolla kung_kanta är?

Du tror att du är värsta kungen här, fast du aldrig har visat din nuna här förut - du är en nolla här, och i och med detta beteende så sjunker du fan lägre än de flesta.

Kung_kanta må vara en nolla också men du sätter dig nästan i samma liga.


Quote (CoMpLiCaTeD @ 21 May 2012 11:11)
Jag lyckades inte på nästan 10 år att få fram sanningen så vi lär aldrig få se hans lyxvilla i E-tuna, hans limited bilar eller miljoner. Det går ju såklart att ta reda på det med tanke på att det inte finns så många ex av just den volvo modellen, men vet ej om det är värt besväret. Har dock hört en del rykten om att kanta kommer från en missbrukar familj och därför fått mentala problem, som missbrukarbarn ofta får... Men det är heller inget jag kan bevisa på rak arm. Tror för övrigt att kanta nämnde i början när vi snackade med varandra om att han hade ångestproblem och käkade mediciner, så sjukdomen kan ju ha utvecklas till dubbeldiagnos eller trippeldiagnos med dubbla personligheter, mytomani etc etc... Något är det ju som inte stämmer iaf...


Sen att jag ragat på andra här är nog mer frukten av att jag haft en del konflikter med chefen på jobbet senare tid, så jag är ganska allmänt arg för tillfället men försöker i första hand hålla ilskan borta från tjejen. Problemet är att min Chef är 1.68 lång och väger 60 kg, jag är 1.82 och väger 90 kg så jag kan inte slå honom för då dör han, sen blir jag av med jobbet också...


Det här visar ju också på ytterligare omognad.

This post was edited by snoramej on May 21 2012 04:17am
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 21 2012 04:16am
Quote (Charlieone @ 21 May 2012 12:15)
tyssssssssssssssssssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttt,
Läste sista meningen, och milda mathilda, du är så jävla sorglig att jag tappar håret



Tappar håret? Du har inte fått hår ännu, varken på huvudet eller i röven. Eftersom du inte vet vad det hela handlar om så förstår jag inte varför du piper? Är du efterbliven eller skolkar du från skolan?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll