d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skriv Era Battletags! ( Diablo 3 ) > Japp, Kan Vara Kul
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 12:29pm
vembryrsej#1337


edit...nä det var en lögn:)

This post was edited by kung_kanta on May 19 2012 12:30pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 19 2012 12:30pm
Quote (kung_kanta @ May 19 2012 08:29pm)
vembryrsej#1337


Alla utom du antagligen, så stick iväg. :mad: :fume:

This post was edited by Spetch on May 19 2012 12:31pm
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 12:35pm
Quote (Spetch @ 19 May 2012 18:30)
Alla utom du antagligen, så stick iväg.  :mad:  :fume:



prova adda eller tig...tänk va jobbigt det vart för dej:)...o alla andra som som inte gillar mej...:)


...förstår inte vrf folk måste rage så hårt på andra...:)..jag och många andra tycker iaf att det är kul :)...hehe..

This post was edited by kung_kanta on May 19 2012 12:37pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 19 2012 08:00pm
Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 19:35)
prova adda eller tig...tänk va jobbigt det vart för dej:)...o alla andra som som inte gillar mej...:)


...förstår inte vrf folk måste rage så hårt på andra...:)..jag och många andra tycker iaf att det är kul :)...hehe..



...

Fyfan vad du skriver dåligt.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 19 2012 09:34pm
Quote (snoramej @ 20 May 2012 04:00)
...

Fyfan vad du skriver dåligt.


.... :thumbsup:
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 20 2012 02:19am
Quote (snoramej @ 20 May 2012 02:00)
...

Fyfan vad du skriver dåligt.




japp..som dom flesta här då..skriver illa! :bonk:
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 20 2012 03:12am
Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 20:35)
prova adda eller tig...tänk va jobbigt det vart för dej:)...o alla andra som som inte gillar mej...:)


...förstår inte vrf folk måste rage så hårt på andra...:)..jag och många andra tycker iaf att det är kul :)...hehe..



Det är ingen annan som tycker det är kul, bara Du. Skall du inte börja påstå att du har en massa vänner här på jsp också som du skall bjuda hem till din miljonvilla där Lady Gaga kommer och spelar?
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 20 2012 03:14am
Quote (kung_kanta @ 19 May 2012 20:29)
vembryrsej#1337


edit...nä det var en lögn:)



Har du inte råd med d3 kanta? Börjar pappas pengar ta slut, eller var det konkursboet det var? Du får väl sälja din fejvolvo så har du råd att unna dig något....
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 20 2012 06:50am
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 20 2012 10:14am)
Har du inte råd med d3 kanta? Börjar pappas pengar ta slut, eller var det konkursboet det var? Du får väl sälja din fejvolvo så har du råd att unna dig något....


wow, du borde lära dig att chilla galet bror
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 20 2012 09:32am
Quote (Orvar @ 20 May 2012 14:50)
wow, du borde lära dig att chilla galet bror



Jag chillar Alltid brotha! Det är lika stort nöje för mig att tracka kung_kanta för sina lögner som det är för honom att ljuga om pengar och fina bilar. Det är skillnad att önska och ha drömmar om fina saker men sitta på ett spelforum och försöka intala unga grabbar och tjejer att man har miljoner i form av pengar och limited edition bilar då är det något fel på hjärnan.

Har känt kung_kanta i 10 år och trodde väl han skulle mogna men det blir bara värre och värre med psykosen.
Go Back To Svenska Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll