Quote (PlaaD @ 14 May 2012 20:31)
Från Spelbutiken? Hur fan levereras det hem på kvällen?

Sett att de har skickat från Spelbutiken iaf men jag fattar inte hur det ska bli levererat ikväll/inatt

E: Står såhär på hemsidan:
Alla Diablo 3 är skickade och bör dyka upp imorgon
Om du beställt den vanliga versionen, så skickas den som vanligt brev. Det finns inget kollinummer att spåra den med utan den dyker upp i brevlådan imorgon.
This post was edited by snoramej on May 14 2012 01:38pm