d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Diablo 3 Team?
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 14 2012 01:05pm
Quote (ChingeR @ 14 May 2012 19:59)
jag är ledig och kommer gamea fram tills fredag typ, ifall någon är sugen på att bilda klubb med mig!

Team Rebar


Jag är lätt på. Jag kommer gama från 4-5 imorgon, ledig onsdag torsdag och fredag blir det skola i ~3-4h sen nöta hela helgen.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 01:31pm
Quote (RistVaLL @ 14 May 2012 19:18)
nope, kommer ikväll/inatt :)
har mejlat och snackat med dom redan!


Från Spelbutiken? Hur fan levereras det hem på kvällen? :huh:
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 14 2012 01:35pm
kommer hem på fredag om någon vill lira då? haha
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 14 2012 01:37pm
Quote (PlaaD @ 14 May 2012 20:31)
Från Spelbutiken? Hur fan levereras det hem på kvällen?  :huh:


Sett att de har skickat från Spelbutiken iaf men jag fattar inte hur det ska bli levererat ikväll/inatt :p

E: Står såhär på hemsidan:

Alla Diablo 3 är skickade och bör dyka upp imorgon

Om du beställt den vanliga versionen, så skickas den som vanligt brev. Det finns inget kollinummer att spåra den med utan den dyker upp i brevlådan imorgon.

This post was edited by snoramej on May 14 2012 01:38pm
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
May 14 2012 01:56pm
Quote (PlaaD @ 14 May 2012 21:31)
Från Spelbutiken? Hur fan levereras det hem på kvällen?  :huh:


är man smart så hade man valt "sent to email" ^^,
så skickas cd-key till din mail :) vilket skickades tidigare idag.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 14 2012 02:02pm
Quote (RistVaLL @ 14 May 2012 20:56)
är man smart så hade man valt "sent to email" ^^,
så skickas cd-key till din mail :)  vilket skickades tidigare idag.


Såg inte ens en sån option

Oh well.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 02:04pm
Quote (RistVaLL @ 14 May 2012 21:56)
är man smart så hade man valt "sent to email" ^^,
så skickas cd-key till din mail :)  vilket skickades tidigare idag.


ah man, aja får det vid posten imorrn vid 12 tror jag...
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 14 2012 02:06pm
Quote (Tixon @ May 14 2012 05:18pm)
REDO?

http://i49.tinypic.com/kf5obl.jpg
http://i45.tinypic.com/2mldg3.jpg


otippat att du köpte en påse riesen...
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 14 2012 02:13pm
Quote (Charlieone @ 14 May 2012 22:06)
otippat att du köpte en påse riesen...


asså jag köpte det bara för att jag skulle ta bild till JSP ;D annars hade jag inte köpt den :D
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
May 14 2012 02:25pm
Quote (Tixon @ 14 May 2012 22:13)
asså jag köpte det bara för att jag skulle ta bild till JSP ;D annars hade jag inte köpt den :D


ye right ^^,
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll