Quote (snoramej @ 2 May 2012 20:20)
Nej, men jag får känslan av att det är mindre obekvämt.
Fjädring, säte, vibrationer.
sätet är hårdare på sporthojare än på de andra hojarna
+ vilka vibrationer får du när du kör på asfalt?
/e vilken har bäst fjädring sporthoj elr supermotard?
Quote (snoramej @ 2 May 2012 20:25)
Mina erfarenheter på motarder och endurocyklar har inte varit bra när det gället vibrationer, motorn vibrerar rätt mkt mer än en välbalanserad rak 4a
woow har du bajs i munnen elr?
This post was edited by Intenso8 on May 2 2012 12:26pm