d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Har Du Mc? > Se Upp Med Bmw
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 2 2012 12:15pm
Quote (snoramej @ 2 May 2012 20:13)
Klart man kan ha en för landsvägsanvändning

Men är det optimalt? Nej.

Jag har aldrig sagt att man inte kan det, sa endast att det inte är bekvämt.


bekvämt och bekvämt en sporthoj 10mil+ är nog inge vidare med den körställningen heller

This post was edited by K1NGEN on May 2 2012 12:15pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 2 2012 12:20pm
Quote (K1NGEN @ 2 May 2012 19:15)
bekvämt och bekvämt en sporthoj 10mil+ är nog inge vidare med den körställningen heller


Nej, men jag får känslan av att det är mindre obekvämt.

Quote (Intenso8 @ 2 May 2012 19:13)
vad äre inte som är bekvämt?  <_<  tror du att en sporthoj är bekvämare att köra?


Fjädring, säte, vibrationer.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 2 2012 12:23pm
Quote (snoramej @ 2 May 2012 20:20)
Nej, men jag får känslan av att det är mindre obekvämt.



Fjädring, säte, vibrationer.


sätet är hårdare på sporthojare än på de andra hojarna

+ vilka vibrationer får du när du kör på asfalt?

/e vilken har bäst fjädring sporthoj elr supermotard?

Quote (snoramej @ 2 May 2012 20:25)
Mina erfarenheter på motarder och endurocyklar har inte varit bra när det gället vibrationer, motorn vibrerar rätt mkt mer än en välbalanserad rak 4a


woow har du bajs i munnen elr?

This post was edited by Intenso8 on May 2 2012 12:26pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 2 2012 12:25pm
Quote (Intenso8 @ 2 May 2012 19:23)
sätet är hårdare på sporthojare än på de andra hojarna

+ vilka vibrationer får du när du kör på asfalt?


Mina erfarenheter på motarder och endurocyklar har inte varit bra när det gället vibrationer, motorn vibrerar rätt mkt mer än en välbalanserad rak 4a
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll