d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Team Gammelsmurfarna > Casual Ladder Reset Team
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 2 2012 01:36pm
Quote (Pissboss3 @ May 2 2012 08:35pm)
in med en till!

nån trött liten grabb lär ju vilja spela lite?


jag kan vara med och köra och stötta laget med lite mer dragspel i cam
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 2 2012 01:36pm
Quote (Spetch @ 2 May 2012 21:32)
+1 bara


ifall nån skulle backa ur, pm'a mig dirr

2st som kommer sitta hela natten + dagen imorrn
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 2 2012 01:37pm
Quote (orvars @ May 2 2012 08:36pm)
ifall nån skulle backa ur, pm'a mig dirr

2st som kommer sitta hela natten + dagen imorrn


Nerd :D
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 2 2012 01:38pm
Quote (Orvar @ 2 May 2012 21:37)
Nerd :D


Fuuuu, måste hitta team, har tagit ledigt och allt....... B)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 2 2012 01:40pm
Quote (orvars @ 2 May 2012 21:38)
Fuuuu, måste hitta team, har tagit ledigt och allt....... B)



fixa min pala:D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 2 2012 01:41pm
Hade gärnat spelat men som sagt, kommer antagligen bara stjälpa då jag inte planerar att verkligen sitta hela natten
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 2 2012 01:41pm
Quote (c00kie_m0nster @ May 2 2012 08:40pm)
fixa min pala:D


Hur mycket ger du? ^^
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 2 2012 01:42pm
Quote (c00kie_m0nster @ 2 May 2012 21:40)
fixa min pala:D


Nja, tror jag hoppar det :santa:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 2 2012 01:43pm
Quote (c00kie_m0nster @ May 2 2012 09:36pm)
eller ngn som vill ha fgs och kan styra 2:D

har en char som gärna hade fått vara lvl 80 i morgon kväll



PM han ja skicka till. :)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 2 2012 01:43pm
Quote (Spetch @ 2 May 2012 21:43)
PM han ja skicka till. :)



nevah,

Quote (Orvar @ 2 May 2012 21:41)
Hur mycket ger du? ^^




pmd
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll