d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Är Det Karaoke Eller??
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 4 2012 03:12pm
Quote (PlaaD @ May 4 2012 08:58pm)
Sämsta, körde Dani California och det gick åt helvete, har fan 5* star'at låten på Rockband  :mad:

E: Massa fail på tonlägen och sådant också om man jämför med hur låten låter på riktigt (Typ alla rock/metal-låtar jag testat än)


Ja, man måste få så mycket högre toner på sidan, jag måste pipa för att få upp tonen i 90% av låtarna
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 4 2012 04:18pm
Quote (Fil @ 1 May 2012 09:58)
tror jag drar en dodge tbh

lol dat!




mitt bästa framträdande när "singstar" var nytt och på modet, på en förfest efter nån bärts, var "imagine" med john lennon........................................................ spikade den! det var tårdrypande vackert
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll