☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Realm Of The Mad God > Någon Som Spelar?
Prev
1
3
4
5
6
7
14
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2065
Replies: 136
Track Topic
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#41
Apr 25 2012 04:37am
Quote (Marcusd0 @ Apr 25 2012 11:21am)
RIP warrior kör knight nu :3
Är tyvärr i skolan så kante lira
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#42
Apr 25 2012 05:38am
Lirar rogue nu lvl 8 atm.
mitt namn är MaineCoon
Marcusd0
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#43
Apr 25 2012 05:46am
Quote (Kerzhakov @ 25 Apr 2012 13:38)
Lirar rogue nu lvl 8 atm.
mitt namn är MaineCoon
lira?
drog 20 med knight, sen suicida jag, palla inte lira det..
Ska dra 20 med wizzard
cphannes
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold
:
1,732.37
#44
Apr 25 2012 05:49am
Quote (Marcusd0 @ 25 Apr 2012 12:46)
lira?
drog 20 med knight, sen suicida jag, palla inte lira det..
Ska dra 20 med wizzard
Wizzard är lätt den bästa godlands farming gubben, du kan börja med melee när du har råd med najsa items+pottad char
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#45
Apr 25 2012 05:50am
Man kan bara ha en gubbe i taget, right?
Marcusd0
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#46
Apr 25 2012 05:51am
Quote (cphannes @ 25 Apr 2012 13:49)
Wizzard är lätt den bästa godlands farming gubben, du kan börja med melee när du har råd med najsa items+pottad char
f1 skön range.
okok will do :3
cphannes
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold
:
1,732.37
#47
Apr 25 2012 05:51am
Quote (Orvar @ 25 Apr 2012 12:50)
Man kan bara ha en gubbe i taget, right?
Om du inte köper extra char slot ja, kostar typ 1000g eller om första kostar 500-600g eller nå
Marcusd0
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#48
Apr 25 2012 05:59am
ska inte kolla på stream när jag lirar ^^^^^^^^
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#49
Apr 25 2012 06:36am
Fick en problem nu när jag gick in i en undervattens tomb, hur ska jag få ny luft? mitt hp gick ner som fan efter ett tag
lirar warrior nu, lvl 16 atm
This post was edited by Kerzhakov on Apr 25 2012 06:36am
cphannes
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold
:
1,732.37
#50
Apr 25 2012 06:39am
Quote (Kerzhakov @ 25 Apr 2012 13:36)
Fick en problem nu när jag gick in i en undervattens tomb, hur ska jag få ny luft? mitt hp gick ner som fan efter ett tag
lirar warrior nu, lvl 16 atm
Finns just luft springor, det typ bubblar lite där dom är
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
7
14
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact