d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
Prev13456721Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 20 2012 03:32pm
Beslutsamhetsångest har jag inte ju
Jag ville spejla sorc denna rundan >:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Apr 20 2012 07:41pm
lol

This post was edited by AsDrake on Apr 20 2012 07:41pm
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Apr 20 2012 07:42pm
ja kan nog va med

då kör ja barb :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 21 2012 03:43am
Åter igen.

Vi söker spelare som vill lägga sitt liv åt sidan i minst en vecka när det är reset.
Inte folk som tröttnar efter en dag eller så

B)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Apr 21 2012 04:23am
GG team sweden, gör oss stolta! :cheers:

This post was edited by Teposen on Apr 21 2012 04:24am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 21 2012 04:25am
Quote (Teposen @ Apr 21 2012 12:23pm)
GG team sweden, gör oss stolta! :cheers:


I will B)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 21 2012 05:20am
Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Sorc(?)
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama
Daniel; Pala (?)
?; Barb

Quote (Dreamfuel @ Apr 20 2012 06:04pm)
Yup. Läser diverse distanskurser och onlinekurser.
Precis skickat in utskrivningsblanketten till NTI, så snart kan jag söka in på folkhögskola.
Måste faktist säga att jag har rätt dåligt samvete för att jag rekommenderade skolan till dig. Den var bra när jag började där, men sen vet jag inte vad som hände.


Går de bra då? :D

Äh de är väl bra i vissa tider, typ som D3 release + reset, har ju fan inget och göra i skolan, lallar bara runt.. Rätt skönt :)

Quote (umade @ Apr 20 2012 10:32pm)
Beslutsamhetsångest har jag inte ju
Jag ville spejla sorc denna rundan >:


Du får göra det som det ser ut nu, Rob valde ju Druid istället, men glöm inte att du också måste teleportera då :)

Quote (Skullkraker @ Apr 21 2012 02:42am)
ja kan nog va med

då kör ja barb :)


Hur mycket kan du spela? ;)

Quote (Teposen @ Apr 21 2012 11:23am)
GG team sweden, gör oss stolta! :cheers:


Ska försöka :D

Quote (umade @ Apr 21 2012 11:25am)
I will B)


Du har ju alltid lagt av på lvl 90 din mes..
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 21 2012 05:21am
ALLAH AKBAR!
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Apr 21 2012 05:49am
Shit. Nästan så man ska installera dibbe och köra igenom på Singleplayer:P

Kul att man hittade D2jsp EFTER att alla 1.07-1.08 accounts försvann:D (Expired)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 21 2012 11:02am
Quote (snigelfis @ Apr 21 2012 01:49pm)
Shit. Nästan så man ska installera dibbe och köra igenom på Singleplayer:P

Kul att man hittade D2jsp EFTER att alla 1.07-1.08 accounts försvann:D (Expired)


Skoja inte.
Hade jag vetat om d2jsp 2004-2005 hade jag varit rikast i världen ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456721Next
Add Reply New Topic New Poll