Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Sorc(?)
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama
Daniel; Pala (?)
?; Barb
Quote (Dreamfuel @ Apr 20 2012 06:04pm)
Yup. Läser diverse distanskurser och onlinekurser.
Precis skickat in utskrivningsblanketten till NTI, så snart kan jag söka in på folkhögskola.
Måste faktist säga att jag har rätt dåligt samvete för att jag rekommenderade skolan till dig. Den var bra när jag började där, men sen vet jag inte vad som hände.
Går de bra då?

Äh de är väl bra i vissa tider, typ som D3 release + reset, har ju fan inget och göra i skolan, lallar bara runt.. Rätt skönt

Quote (umade @ Apr 20 2012 10:32pm)
Beslutsamhetsångest har jag inte ju
Jag ville spejla sorc denna rundan >:
Du får göra det som det ser ut nu, Rob valde ju Druid istället, men glöm inte att du också måste teleportera då

Quote (Skullkraker @ Apr 21 2012 02:42am)
ja kan nog va med
då kör ja barb

Hur mycket kan du spela?

Quote (Teposen @ Apr 21 2012 11:23am)
GG team sweden, gör oss stolta! :cheers:
Ska försöka

Quote (umade @ Apr 21 2012 11:25am)
I will

Du har ju alltid lagt av på lvl 90 din mes..