d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ 2v2 Hon Turnering ~ > Signa Upp Medans Du Kan
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 11 2012 12:47pm
försvinner ändå snart, ska lägga mig om ngn timme och åker utomlands imorgon - måndag
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 11 2012 01:51pm
Quote (whifrA @ Apr 11 2012 07:40pm)
Vafan, lirar vi? Varken doft eller orvar ska lira förrän vi kört bracket A och B. För ni möter vinnarna av dem ^^, inte varandra. Ni blev bara seedade random.




Döpte om namnen lite mer seriöst. Då kör vi eller? Orvar och Doh verkar redan kört warmup tills vi är klara med första två matcherna :P


So, visste inte om det faktiskt var så ^^ men men, nice (y)
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Apr 11 2012 02:24pm
bracket blev visst inte editad. här är den

http://challonge.com/tournament/bracket_generator?ref=CXQELSGBXF


min mate lägger sig för kvällen, ska jobba tidigt. Spela imorn?

This post was edited by whifrA on Apr 11 2012 02:24pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 11 2012 02:38pm
Quote (whifrA @ Apr 11 2012 09:24pm)
bracket blev visst inte editad. här är den

http://challonge.com/tournament/bracket_generator?ref=CXQELSGBXF


min mate lägger sig för kvällen, ska jobba tidigt. Spela imorn?


sure, är dock inte mig ni ska möta ^^
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 12 2012 03:50am
Quote (whifrA @ 11 Apr 2012 21:24)
bracket blev visst inte editad. här är den

http://challonge.com/tournament/bracket%5Fgenerator?ref=CXQELSGBXF


min mate lägger sig för kvällen, ska jobba tidigt. Spela imorn?


Thuy?

We pray game?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 12 2012 01:15pm
Hur mycket FG ligger i potten?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 12 2012 01:38pm
Quote (Spetch @ Apr 12 2012 08:15pm)
Hur mycket FG ligger i potten?


Ingen aning, verkar inte som att någon förutom jag faktiskt är intresserad i att lägga in något
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 13 2012 03:14am
Quote (Orvar @ 12 Apr 2012 20:38)
Ingen aning, verkar inte som att någon förutom jag faktiskt är intresserad i att lägga in något


Jag har inget fg, kan lägga in en full gearad necro eller ngt ist xD
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 13 2012 05:31am
Quote (Orvar @ Apr 12 2012 09:38pm)
Ingen aning, verkar inte som att någon förutom jag faktiskt är intresserad i att lägga in något


Vi kan försöka få lite mer folk till en annan tunering där vi har lite mer FG i potten. Denna kör vi utan fg
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 13 2012 08:19am
Quote (Spetch @ Apr 13 2012 12:31pm)
Vi kan försöka få lite mer folk till en annan tunering där vi har lite mer FG i potten. Denna kör vi utan fg


Låter bra

Har ni kört era matcher tro?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll