Quote (whifrA @ Apr 11 2012 07:40pm)
Vafan, lirar vi? Varken doft eller orvar ska lira förrän vi kört bracket A och B. För ni möter vinnarna av dem ^^, inte varandra. Ni blev bara seedade random.
Döpte om namnen lite mer seriöst. Då kör vi eller? Orvar och Doh verkar redan kört warmup tills vi är klara med första två matcherna

So, visste inte om det faktiskt var så ^^ men men, nice (y)