Quote (Fil @ 1 Apr 2012 15:29)
Har rättat och kollat enligt normeringstabeller från föregående år.
Får 1.3 som lägst och 1.5 som högst, om de inte gör en enorm förändring i normeringstabellerna.
Om de gör en förändring i normeringstabellen i år så är det troligen till förmån för mig, eftersom väldigt många upplevde provet som svårt :>
Hehe gick inte så bra förra gången va? eftersom du nu ville dela med dig^^
Quote (Fil @ 29 Mar 2012 18:14)
Quote (CraZeeY @ 29 Mar 2012 18:12)
nice

Vad fick du då?
Det håller jag för mig själv, men jag är rätt säker på att jag kommer in med mitt innestående resultat. Jag vill bara öka marginalerna ytterligare för att känna mig helt hundra

men men det låter nice ju, 1,5 kommer man in på juridik med det vill jag ha! fan vad jag borde gjort det. aldrig gjort det :/
This post was edited by SpAz. on Apr 1 2012 08:22am