d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Högskoleprovet > ^^
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 1 2012 02:57am
Quote (Deadlyy @ Apr 1 2012 12:51am)
alla priser är incl moms.


Har företag, vill gärna dra av momsen för denna produkt. Kan du, McCoolio, fixa detta?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 1 2012 07:29am
Har rättat och kollat enligt normeringstabeller från föregående år.

Får 1.3 som lägst och 1.5 som högst, om de inte gör en enorm förändring i normeringstabellerna.
Om de gör en förändring i normeringstabellen i år så är det troligen till förmån för mig, eftersom väldigt många upplevde provet som svårt :>
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 1 2012 08:16am
Quote (CraZeeY @ Apr 1 2012 09:57am)
Har företag, vill gärna dra av momsen för denna produkt. Kan du, McCoolio, fixa detta?


Köp via företaget så fixar McCoolio en McCool utan moms.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 1 2012 08:21am
Quote (Fil @ 1 Apr 2012 15:29)
Har rättat och kollat enligt normeringstabeller från föregående år.

Får 1.3 som lägst och 1.5 som högst, om de inte gör en enorm förändring i normeringstabellerna.
Om de gör en förändring i normeringstabellen i år så är det troligen till förmån för mig, eftersom väldigt många upplevde provet som svårt :>


Hehe gick inte så bra förra gången va? eftersom du nu ville dela med dig^^
Quote (Fil @ 29 Mar 2012 18:14)
Quote (CraZeeY @ 29 Mar 2012 18:12)
nice :) Vad fick du då?

Det håller jag för mig själv, men jag är rätt säker på att jag kommer in med mitt innestående resultat. Jag vill bara öka marginalerna ytterligare för att känna mig helt hundra :)


men men det låter nice ju, 1,5 kommer man in på juridik med det vill jag ha! fan vad jag borde gjort det. aldrig gjort det :/

This post was edited by SpAz. on Apr 1 2012 08:22am
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 1 2012 08:27am
Btw någon som har koll på vad demonregissör är? Gissade på auktoritär vilket alternativ det nu var..
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 1 2012 08:43am
Quote (Deadlyy @ 1 Apr 2012 16:27)
Btw någon som har koll på vad demonregissör är? Gissade på auktoritär vilket alternativ det nu var..

google? men nej det har jag aldrig hört talas om
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 1 2012 08:45am
Quote (SpAz. @ Apr 1 2012 03:43pm)
google? men nej det har jag aldrig hört talas om


Har sökt, hittar inget direkt svar
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 1 2012 09:27am
Quote (Deadlyy @ 1 Apr 2012 16:45)
Har sökt, hittar inget direkt svar


nee googlade också, vad var alternativen? minns du de?
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 1 2012 09:34am
Quote (SpAz. @ Apr 1 2012 04:27pm)
nee googlade också, vad var alternativen? minns du de?


hmh

Auktoritär regissör
regissör som gjorde skräckfilmer
oberoende regissör

minns inte de sista 2

This post was edited by Deadlyy on Apr 1 2012 09:34am
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 1 2012 09:43am
Quote (Deadlyy @ 1 Apr 2012 17:34)
hmh

Auktoritär regissör
regissör som gjorde skräckfilmer
oberoende regissör

minns inte de sista 2


ah ok då var nog auktoritär regissör rätt.
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll