Quote (PlaaD @ 23 Mar 2012 21:59)
Den är dock fan standard, gjorde så när jag var mindre en gång ser någon snubbe gå bakom mig, jag går lite snabbare då jag kanske va 14-15år, och snubben bakom verka lite mysko.
Helt plötsligt börjar snubben skrika och springa mot mig, sprang nog så snabbt att Bolt hade blivit varvad då.
I botkyrka när jag växte upp blev det ofta så för mig.. man märkte när dom började springa så var det bara o uttnyttja försprånget o springa hem

när man var runt 10-13år.. mkt personrån på den tiden.. as.. Blev dock aldrig av med något, bra kondition och snabbhet då.. nu skulle jag inte palla. Blir hellre mördad än springer 100meter..
