d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Saker Som Gör En Vardagligen Förbannad
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Mar 23 2012 01:55pm
klassikern är ju att promenera längs gatan på kvällen och någon som går en bit framför en tittar sig snabbt över axeln och börjar gå märkbart fortare samtidigt som de hela tiden sneglar bakåt.
var själv med om detta två feta gånger inom loppet av 5 jävla minuter igår. känner mig lika förolämpad varje gång.

kommer för övrigt att börja störa mig på en massa saker som jag inte tänkt på tills nu. tack som fan, era äckel!

This post was edited by GuZ on Mar 23 2012 01:56pm
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Mar 23 2012 01:58pm
Quote (GuZ @ Mar 23 2012 07:55pm)
klassikern är ju att promenera längs gatan på kvällen och någon som går en bit framför en tittar sig snabbt över axeln och börjar gå märkbart fortare samtidigt som de hela tiden sneglar bakåt.
var själv med om detta två feta gånger inom loppet av 5 jävla minuter igår. känner mig lika förolämpad varje gång.

kommer för övrigt att börja störa mig på en massa saker som jag inte tänkt på tills nu. tack som fan, era äckel! http://i50.tinypic.com/4sed0g.gif


mm håller med, fast ökade takten en gång för skojs skull, hon misstänkte o sen gick jag samma väg som hon tills jag skulle svänga av, ansiktsuttrycket var prisvärt ! :ph34r:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 23 2012 01:59pm
Quote (GuZ @ 23 Mar 2012 20:55)
klassikern är ju att promenera längs gatan på kvällen och någon som går en bit framför en tittar sig snabbt över axeln och börjar gå märkbart fortare samtidigt som de hela tiden sneglar bakåt.
var själv med om detta två feta gånger inom loppet av 5 jävla minuter igår. känner mig lika förolämpad varje gång.

kommer för övrigt att börja störa mig på en massa saker som jag inte tänkt på tills nu. tack som fan, era äckel! http://i50.tinypic.com/4sed0g.gif


Den är dock fan standard, gjorde så när jag var mindre en gång ser någon snubbe gå bakom mig, jag går lite snabbare då jag kanske va 14-15år, och snubben bakom verka lite mysko.
Helt plötsligt börjar snubben skrika och springa mot mig, sprang nog så snabbt att Bolt hade blivit varvad då.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 23 2012 02:21pm
Quote (PlaaD @ 23 Mar 2012 21:59)
Den är dock fan standard, gjorde så när jag var mindre en gång ser någon snubbe gå bakom mig, jag går lite snabbare då jag kanske va 14-15år,  och snubben bakom verka lite mysko.
Helt plötsligt börjar snubben skrika och springa mot mig, sprang nog så snabbt att Bolt hade blivit varvad då.


I botkyrka när jag växte upp blev det ofta så för mig.. man märkte när dom började springa så var det bara o uttnyttja försprånget o springa hem :P när man var runt 10-13år.. mkt personrån på den tiden.. as.. Blev dock aldrig av med något, bra kondition och snabbhet då.. nu skulle jag inte palla. Blir hellre mördad än springer 100meter.. :D
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Mar 23 2012 02:24pm
när flickorna har tighta byxor så man inte vet om de har nice röv eller bara tighta pantz

inget man blir arg på dock
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 23 2012 02:35pm
Quote (berhemuli @ 23 Mar 2012 21:21)
I botkyrka när jag växte upp blev det ofta så för mig.. man märkte när dom började springa så var det bara o uttnyttja försprånget o springa hem :P när man var runt 10-13år.. mkt personrån på den tiden.. as.. Blev dock aldrig av med något, bra kondition och snabbhet då.. nu skulle jag inte palla. Blir hellre mördad än springer 100meter.. :D


Fyllon som vill råna dig på kvällarna/10.
I dagsläget är det snarare: Onödigt övervåld/10
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 23 2012 02:39pm
Quote (PlaaD @ 23 Mar 2012 22:35)
Fyllon som vill råna dig på kvällarna/10.
I dagsläget är det snarare: Onödigt övervåld/10


var inte dirre fyllon som ville råna utan några år äldre invandrarpojkar ^^ på den tiden..
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 23 2012 02:41pm
att vi inte kan ta in fler företagande somalier till sverige











j/k


inb4 makta
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 23 2012 02:42pm
Quote (Ekaan @ 23 Mar 2012 21:41)
att vi inte kan ta in fler företagande somalier till sverige











j/k


inb4 makta


Att vi inte kan ta in mer somalier överlag menar du väl?
Tycker att vår piratratio är lite låg här faktiskt
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Mar 23 2012 04:01pm
tattarna som ska skaka och gå omkring med sina käppar och tigga pengar i sthlm city, fan vad jag vill ha livet ur dom!!!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll