d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Operation Om 45min > Ya
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 20 2012 12:30pm
Quote (berhemuli @ 20 Mar 2012 19:18)
mjo, fast är ju inte såå desperat för mig eftersom normala glasögon funkar.. är bara av egen vilja mest, mycket för att glasögon är störande, (linser också).
Tror det är större chans o hitta hjälp från arbetsgivaren, ens 20% eller något.


Jo sant, särskilt när du är över 20 dessutom.
Tror skönhetsoperationer och dylikt fungerar bäst vid låg ålder när det gäller sponsring.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 20 2012 12:40pm
Quote (PlaaD @ 20 Mar 2012 20:30)
Jo sant, särskilt när du är över 20 dessutom.
Tror skönhetsoperationer och dylikt fungerar bäst vid låg ålder när det gäller sponsring.


Yarr, tror dock det är större chans o få sponsring från arbetsgivarn om jag har heltid.. får det troligen till hösten.. får fråga runt då.. annars ska jag nog fråga farsan, högt uppsatt inom facket.. kan alla sånna där små kryphål som kan hjälpa.. :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll