Quote (berhemuli @ 20 Mar 2012 19:18)
mjo, fast är ju inte såå desperat för mig eftersom normala glasögon funkar.. är bara av egen vilja mest, mycket för att glasögon är störande, (linser också).
Tror det är större chans o hitta hjälp från arbetsgivaren, ens 20% eller något.
Jo sant, särskilt när du är över 20 dessutom.
Tror skönhetsoperationer och dylikt fungerar bäst vid låg ålder när det gäller sponsring.