d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Slutspelet! > Slutspelet I Elitserien
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 18 2012 02:04pm
Quote (Exzit89 @ 18 Mar 2012 18:52)
Tråkigt slutspel i år..


Cause dif suger :lol: ?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 18 2012 02:11pm
Quote (Makta @ 18 Mar 2012 21:04)
Cause dif suger :lol: ?


Ey, vi vann på straffar mot Karlskoga.......................................................................................
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 18 2012 02:28pm
Quote (PlaaD @ 18 Mar 2012 22:11)
Ey, vi vann på straffar mot Karlskoga.......................................................................................


och gjorde 3mål mot rögle!!!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 18 2012 02:32pm
Quote (berhemuli @ 18 Mar 2012 21:28)
och gjorde 3mål mot rögle!!!


Aja det blir inte kaos i samband med premiär i fotbollen och semifinal i hockey i alla fall :rolleyes:

E: Fast aa, vi spelar hemskt denna säsong, ingen som försöker kämpa ens verkar det som. Hoppas de bänkar Claesson lite nästa säsong eller får honom att undvika tabbar i egen zon som allt för ofta resulterar i mål får motståndarna.

This post was edited by PlaaD on Mar 18 2012 02:33pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 18 2012 02:46pm
Quote (PlaaD @ 18 Mar 2012 22:32)
Aja det blir inte kaos i samband med premiär i fotbollen och semifinal i hockey  i alla fall  :rolleyes:

E: Fast aa, vi spelar hemskt denna säsong, ingen som försöker kämpa ens verkar det som. Hoppas de bänkar Claesson lite nästa säsong eller får honom att undvika tabbar i egen zon som allt för ofta resulterar i mål får motståndarna.


man kunde ha värre problem..
dom flyttar nog ändå på matchen tills senare, problem solved, får en massa uberfulla drägg till hockey :P
Member
Posts: 17,688
Joined: May 29 2010
Gold: 0.30
Mar 18 2012 03:40pm
hoppas färjestad vinner och får trycka åt solna tattarna i år igen i semin :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 18 2012 07:14pm
Quote (MFJohan @ 18 Mar 2012 23:40)
hoppas färjestad vinner och får trycka åt solna tattarna i år igen i semin :)

Gå och drick lite kaffe du.

Vi får troligen saik i semin, om dom vinner mot modo. Om dom torskar kan det bli fbk. Däremot är vi mer förberedda denna gång och inga 4-0 blir det inte. Dock är fbk det enda laget jag känner är riktigt farligt mot just oss. Men så kände jag om luleå också innan kvarten..

Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 19 2012 02:59am
i år får man ju fan skämmas.
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Mar 21 2012 03:02pm
FÄRJESTAD!!!

Semifinalklara nu då, visste väl att HV inte skulle kunna göra det "omöjliga"! ;)
Member
Posts: 5,810
Joined: Aug 30 2008
Gold: Locked
Mar 25 2012 01:41pm
blir en tight serie men det "riktiga" aik vinner. så skickar vi saik på semester :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll