Quote (PlaaD @ 18 Mar 2012 22:32)
Aja det blir inte kaos i samband med premiär i fotbollen och semifinal i hockey i alla fall

E: Fast aa, vi spelar hemskt denna säsong, ingen som försöker kämpa ens verkar det som. Hoppas de bänkar Claesson lite nästa säsong eller får honom att undvika tabbar i egen zon som allt för ofta resulterar i mål får motståndarna.
man kunde ha värre problem..
dom flyttar nog ändå på matchen tills senare, problem solved, får en massa uberfulla drägg till hockey
