d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo - 15 år Gammalt
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 30.00
Jan 6 2012 01:34pm
Quote (Charlieone @ Jan 6 2012 08:27pm)
Vad hände med bros b4 hoes?

Jag vill minnas att jag frågade dig samma sak för några år sedan när vi bestämt att vi skulle sitta på nätcafe halva natten och det slutade med att du sprang iväg vid typ 22.30 varje gång mumlandes något i stil med "Sandra har mens..."
Member
Gold: 93,670.50
Jan 7 2012 04:49am
Lite kul att läsa era minnen från Diablo så vill nämna något minne också.

Kommer ihåg att ett armor, Gladiator något, var något jag och min irl polare trodde var det bästa. Hittade det en natt och tänkte fyfan vad avundsjuk han blir imorgon när han får veta att jag fått tag på det. Gick senare på natten in i ett game, och med mina tvångstankar jag hade då så kastade jag ut mitt armor och tog upp det flera gånger, fram tills en spelare tog upp det och snodde det. Började bli lite ledsen och han sa att han ger tillbaka det ifall jag droppar min bästa ring, Raven Frost och tar upp det igen och dum som jag var så gjorde jag det. Han fick tag i den också snabb som han var, sedan stack han från gamet och tårarna flödade. Hahahaha!
Member
Gold: 1,398.07
Jan 7 2012 05:56am
Quote (Skullkraker @ 5 Jan 2012 01:22)
Minns när jag ringde erik ( aka errorz ) och grinade i telefonen för jag blivigt hackad. var väll runt 8 år tror ja :P

senare för inte så länge sedan visade det sig att det va han som bytte pw på accet <_<

haha sophög, jag var säkert med och scamma dig med
Member
Gold: 1,029.08
Jan 10 2012 08:20pm
D2 e typ bittersweet kärlek asså
minns jag satt o spela demot till tvåan när det kom, man kunde bara gå till blood raven så jag satt där o dödade henne om och om igen tills typ lvl 15 xD
så jäkla mycket tid man slösat framför detta spelet, men samtidigt haft underbara stunder B)
underbaut!
Member
Gold: 9,560.00
Jan 11 2012 01:31am
Quote (eviilution @ 5 Jan 2012 02:35)
Ungefär som när en polare fick en gratis WF av någon random och han var skit glad, jag sa det är säkert en dupad. Hade tillgång till hans acc för att mfa och så där så ja plocka till mig den där WFn och sålde, köpte shako occu och lite mer för den sen sa jag bara till han att den poffa :D

en klasskamrat till mig snodde _alla_ mina grejjer på D2 i början, men jag o warriv förstod att det var han, så vi loggade in, tog tillbaks allting, deletade alla hans gubbar och gjorde andra gubbar med något fyndigt namn.
han borde gjort samma mot dig! :D
Member
Gold: 3,552.51
Jan 11 2012 03:27am
En vän till mig fick reda på en klasskamrats acc+lösen genom att han skrev ut dom på papper med _ _ _ _ _ _ _ _ _, så klurade vännen ihop att det var hans för+efternamn som var lösenordet.. gick in.. bara crap där men tog allt ändå för klasskamraten var då en jobbig jävel.. var typ 3* 7mf sc's och wolfhowl + kanske nån shako.. det här var då när vi var runt 12-13år. Efter att han blivit "hackad" så gick han runt på skolan och grät över att hans konto blev hackad med hela gubbar fyllda med 7mf+res sc's (som vi tyckte var awesome då!) och annat sånt.. när han i själva verket hade inget xD Vi tyckte det var skoj då iaf ^^

En annan gång var jag o vännen asglada över att ha bytt shako+occu mot baranars (stupid trade is stupid) för den såg så awesome ut!

Annars var det många timmar i telefon och dyra räkningar..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll