Quote (ankiie @ 8 Feb 2012 19:04)
aldrig smakat :s quorn tycker jag smakar gott som veggo stil då o då

Sojakorv kan låta udda i folks öron.. Är dock väldigt gott om man köper hälsokökets (eller vad fan det där nu heter), sen finns det massa nya udda småföretag som dyker upp med sojakorv som inte är gott..
Flera av mina köttätande vänner håller med!