d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Korv Tråden
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,574
Joined: Jul 1 2007
Gold: 1,156.23
Jan 7 2012 09:19am
Member
Posts: 5,574
Joined: Jul 1 2007
Gold: 1,156.23
Jan 19 2012 05:36am


cooling med barn äter korv
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Feb 8 2012 09:38am
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Feb 8 2012 10:06am
här får inte tjejer posta, bara så ni vet! då förstörs korvfesten :unsure:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 8 2012 10:13am
Quote (f10eq @ 8 Feb 2012 18:06)
här får inte tjejer posta, bara så ni vet! då förstörs korvfesten :unsure:


Finns inga tjejer på internet.




Anyway.. sojakorv >
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 8 2012 11:04am
Quote (berhemuli @ Feb 8 2012 04:13pm)
Finns inga tjejer på internet.




Anyway.. sojakorv >


aldrig smakat :s quorn tycker jag smakar gott som veggo stil då o då :p

This post was edited by ankiie on Feb 8 2012 11:05am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 8 2012 05:34pm
Quote (ankiie @ 8 Feb 2012 19:04)
aldrig smakat :s quorn tycker jag smakar gott som veggo stil då o då :p


Sojakorv kan låta udda i folks öron.. Är dock väldigt gott om man köper hälsokökets (eller vad fan det där nu heter), sen finns det massa nya udda småföretag som dyker upp med sojakorv som inte är gott..
Flera av mina köttätande vänner håller med!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 9 2012 01:33am
Quote (berhemuli @ Feb 8 2012 11:34pm)
Sojakorv kan låta udda i folks öron.. Är dock väldigt gott om man köper hälsokökets (eller vad fan det där nu heter), sen finns det massa nya udda småföretag som dyker upp med sojakorv som inte är gott..
Flera av mina köttätande vänner håller med!


aha den där som min morsa käkar.. får la testa då
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Feb 9 2012 10:37am
köpte 300 gram ica chorizo idag på ica supermarket, kostade 21:90 SEK.
skall torligtvis förtäras under morgondagen.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll