d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Vad är Din Ppd? > Anothra Littla_brothra Pollra
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 15 2011 11:15am
Tänker på Spaz när jag hör aktiva trader. Tror han har fått sina posts genom aktiv trading :)

Han brukar också lägga nödvändiga posts som inte är allt för random. (brukar)

/endofasslickmendetärettbraexempel
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Nov 15 2011 11:28am
åh fan, 23.5
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 15 2011 12:25pm
Quote (Mikob @ Nov 15 2011 06:13pm)
Lät kaxigt, som om aktiva traders > de som gör trådar i bnp
nvm..


^^

Quote (eWaste @ Nov 15 2011 05:38pm)
Hade inget acc innan, hade sett när polarn var inne och jag brukade använda d2jsp :D


who is dat? :O
Member
Posts: 81,775
Joined: Nov 4 2010
Gold: 5.29
Warn: 40%
Nov 15 2011 12:26pm
orvar174 is noob
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 15 2011 12:30pm
Quote (Majini @ 15 Nov 2011 19:26)
orvar174 is noob


true, but so r u
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 15 2011 12:31pm
30 typ
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 15 2011 01:06pm
33.3
Quote (Teposen @ 15 Nov 2011 19:15)
Tänker på Spaz när jag hör aktiva trader. Tror han har fått sina posts genom aktiv trading :)

Han brukar också lägga nödvändiga posts som inte är allt för random. (brukar)

/endofasslickmendetärettbraexempel

tycker snarare det e flame lol.... jag har 80k posts varav 70k lätt e ifrån trading grounds
/FML

This post was edited by SpAz. on Nov 15 2011 01:06pm
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Nov 15 2011 01:06pm
Quote (vandalen @ 15 Nov 2011 14:49)
9.2


dat
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 15 2011 01:08pm
26.3
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 15 2011 01:13pm
Quote (SpAz. @ 15 Nov 2011 20:06)
33.3

tycker snarare det e flame lol.... jag har 80k posts varav 70k lätt e ifrån trading grounds
/FML


rosor är röda violer är blå

när spaz flejmar tittar jag gärna på

:wub:
Go Back To Svenska Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll