☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
>
Poll > Vad är Din Ppd? > Anothra Littla_brothra Pollra
Prev
1
3
4
5
6
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1389
Replies: 65
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#41
Nov 15 2011 11:15am
Tänker på Spaz när jag hör aktiva trader. Tror han har fått sina posts genom aktiv trading
Han brukar också lägga nödvändiga posts som inte är allt för random. (brukar)
/endofasslickmendetärettbraexempel
n1ghtm4r3
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold
:
84,434.57
Trader:
Trusted
#42
Nov 15 2011 11:28am
åh fan, 23.5
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#43
Nov 15 2011 12:25pm
Quote (Mikob @ Nov 15 2011 06:13pm)
Lät kaxigt, som om aktiva traders > de som gör trådar i bnp
nvm..
^^
Quote (eWaste @ Nov 15 2011 05:38pm)
Hade inget acc innan, hade sett när polarn var inne och jag brukade använda d2jsp
who is dat?
Grisha
Member
Posts: 81,775
Joined: Nov 4 2010
Gold
:
5.29
Warn: 40%
#44
Nov 15 2011 12:26pm
orvar174 is noob
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#45
Nov 15 2011 12:30pm
Quote (Majini @ 15 Nov 2011 19:26)
orvar174 is noob
true, but so r u
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#46
Nov 15 2011 12:31pm
30 typ
SpAz.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold
:
457,914.30
#47
Nov 15 2011 01:06pm
33.3
Quote (Teposen @ 15 Nov 2011 19:15)
Tänker på Spaz när jag hör aktiva trader. Tror han har fått sina posts genom aktiv trading
Han brukar också lägga nödvändiga posts som inte är allt för random. (brukar)
/endofasslickmendetärettbraexempel
tycker snarare det e flame lol.... jag har 80k posts varav 70k lätt e ifrån trading grounds
/FML
This post was edited by SpAz. on Nov 15 2011 01:06pm
addekladde
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
0.00
#48
Nov 15 2011 01:06pm
Quote (vandalen @ 15 Nov 2011 14:49)
9.2
dat
Mabouse
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold
:
1,506.69
#49
Nov 15 2011 01:08pm
26.3
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#50
Nov 15 2011 01:13pm
Quote (SpAz. @ 15 Nov 2011 20:06)
33.3
tycker snarare det e flame lol.... jag har 80k posts varav 70k lätt e ifrån trading grounds
/FML
rosor är röda violer är blå
när spaz flejmar tittar jag gärna på
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact