d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Halloweenkostymtävling 2011
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 29 2011 05:58am
Quote (Yllegarnet @ Oct 23 2011 07:21pm)
http://img821.imageshack.us/img821/2953/kamera260.jpg


HAHAH! :ROFL:

Söt som få yllet <3
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 29 2011 06:49am
ska till centrum nu och bygga mig en outfit till halloweenfesten ikväll

kan nån ge mig tips på en billig outfit?
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 29 2011 06:56am
Quote (ChingeR @ Oct 29 2011 12:49pm)
ska till centrum nu och bygga mig en outfit till halloweenfesten ikväll

kan nån ge mig tips på en billig outfit?


vampyrtänder med pung
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 29 2011 07:11am
Quote (R4mses @ 29 Oct 2011 14:56)
vampyrtänder med pung


nääääe ;C
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 29 2011 05:18pm
köpte en hatt med en jättestor skruv igenom och en mask med jättestor näsa
plofit

men polarna tog sönde rskruven som satt i skiten ns åer man bar abldo



fyfan va full jagär seriöst palla rinte jhejdå ska sova ciao marios
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 29 2011 05:25pm
Quote (ChingeR @ Oct 30 2011 12:18am)
köpte en hatt med en jättestor skruv igenom och en mask med jättestor näsa
plofit

men polarna tog sönde rskruven som satt i skiten ns åer man bar abldo



fyfan va full jagär seriöst palla rinte jhejdå ska sova ciao marios



är du hemma ½2 har du ahft en misslyckad fest
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 29 2011 05:27pm
Quote (dej @ 30 Oct 2011 01:25)
är du hemma ½2 har du ahft en misslyckad fest


hyfsat mysklcikad, vi drog ifrån den så jävlal tidigt så detinte var sant
seriöst, skuille kunna varit kvar typ 2 timar till men vafan dwe vi var hos farsa körde iväg oss så vi fick dra dtgegåget hem och då gick det som det gick.


jag fick en låsning i knät opå vägen hem oc hdå var de tbara att dra åt helvete och chilla galet mpå statoili stills man kiom haem
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 29 2011 05:29pm
Quote (ChingeR @ 30 Oct 2011 01:27)
hyfsat mysklcikad, vi drog ifrån den så jävlal tidigt så detinte var sant
seriöst, skuille kunna varit kvar typ 2 timar till men vafan dwe vi var hos farsa körde iväg oss så vi fick dra dtgegåget hem och då gick det som det gick.


jag fick en låsning i knät opå vägen hem oc hdå var de tbara att dra åt helvete och chilla galet  mpå statoili stills man kiom haem


Är det slash som har hackat dig?

This post was edited by Errorz on Oct 29 2011 05:30pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 29 2011 05:31pm
Quote (Errorz @ 30 Oct 2011 01:29)
Är det slash som har hackat dig?


nej dinmmam hackade mgi
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 29 2011 05:44pm
Quote (ChingeR @ 30 Oct 2011 00:31)
nej dinmmam hackade mgi


haha, sopa
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll