Quote (dej @ 30 Oct 2011 01:25)
är du hemma ½2 har du ahft en misslyckad fest
hyfsat mysklcikad, vi drog ifrån den så jävlal tidigt så detinte var sant
seriöst, skuille kunna varit kvar typ 2 timar till men vafan dwe vi var hos farsa körde iväg oss så vi fick dra dtgegåget hem och då gick det som det gick.
jag fick en låsning i knät opå vägen hem oc hdå var de tbara att dra åt helvete och chilla galet mpå statoili stills man kiom haem