Quote (Marcusd0 @ 17 Oct 2011 14:37)
@robin, bara för en champion blev nerfad och du hade rätt med att han är bra mot lov lvl/elo betyder inte det att du är bättre än mig. Jag skulle inte kunna säga att jag är bättre än dig för % normal wins spelar egentligen ingen roll, eller elo. Men är steget före @ båda så idc/idk. + morde blev aldrig pickad @ dh eller intel i tyskland. Så enligt mig så tycker jag han inte är top pick/ban. Dock märkte jag att han var effektiv i 3v3. Men det är en helt annan femma.
Det var bara ett exempel.
Sen som teamspelare brukade du ge upp mycket lättare än andra när jag spelade med dig. Många ragequits osv. Det är väl också en nackdel?
Quote (dej @ 17 Oct 2011 14:40)
riot lyssnar på alla, inte bara top players
därför han nerfades
för övrigt var han rätt kass utanför lanen
Fast dom lyssnar
MER på top players imo.
Inte kass utanför lanen, "hej jag gör teamfight till 6v4 med eran bästa ad carry, problem?"
Quote (Marcusd0 @ 17 Oct 2011 14:43)
Balansera en champion för lvl 1-5. Low elo 30's, mid elo, top spelare i världen. 3v3, dominion, 1v1, ARAM, botar etc etc.
Svårt att balansera alla champs. Agree.
Det kan jag dock hålla med om.
Men de borde göra alla hjältar "tekniskt sätt" balanserade ta med alla aspekter, t ex global ultis, cds, range eller melee, energy/mana, mobility. Sen se hur det funkar, hade varit mycket bättre än det som är nu.