d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev13456754Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 03:32am
Quote (umade @ Oct 9 2011 10:29am)
Ja, det kanske är dags för lite ändrad spechul tactics? Försöka dra mer innan vi är i A5 så vi inte behöver tombrunna typ :D

lol'd någon nickade umad då :D


Klart jag har planerat lite, men det behöver vi inte ta här B)



Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 9 2011 03:35am
Måste man ha webcam för att streama? :S
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 03:36am
Quote (umade @ Oct 9 2011 10:35am)
Måste man ha webcam för att streama? :S


Du ska väl förfan inte visa dig själv?



Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Oct 9 2011 03:59am
Alltså jag tycker att vi ska ta någon dag nästa helg typ söndag och lira till hell baal.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 9 2011 04:02am
Quote (Ex1t @ Oct 9 2011 11:59am)
Alltså jag tycker att vi ska ta någon dag nästa helg typ söndag och lira till hell baal.


Det hade varit något B)
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Oct 9 2011 04:08am
Quote (umade @ Oct 9 2011 11:02am)
Det hade varit något B)


Kolla vad som är bäst. För att det ska gå så snabbt som möjligt :)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 9 2011 05:16am
Skulle va najs att få joina, har dock skola de 3 första dagarna :/

men sen blire bara o kötta :drool:

lmk :D
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 9 2011 07:39am
Quote (SCXiao @ 9 Oct 2011 11:15)
Ska ni inte fixa live stream när ni ändå håller på? ^_^


Om inte Oliwer kör stream så gör jag det. Testade lite för någon vecka sedan och med rätt inställningar kan jag pumpa ut 55fps 720p stream!
Det blir som att sitta i mitt knä typ :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 9 2011 07:40am
Quote (Dreamfuel @ 9 Oct 2011 15:39)
Om inte Oliwer kör stream så gör jag det. Testade lite för någon vecka sedan och med rätt inställningar kan jag pumpa ut 55fps 720p stream!
Det blir som att sitta i mitt knä typ :D


jag har ju namnet TeamSweden, någon borde kötta med det ;D
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 9 2011 07:41am
Quote (Dreamfuel @ Oct 9 2011 01:39pm)
Om inte Oliwer kör stream så gör jag det. Testade lite för någon vecka sedan och med rätt inställningar kan jag pumpa ut 55fps 720p stream!
Det blir som att sitta i mitt knä typ :D


oh lawdy
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456754Next
Add Reply New Topic New Poll