d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Har Du Onanerat Ute/i Skogen?
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 3 2011 07:38am
Jo det har man :thumbsup:
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 3 2011 08:22am
Quote (f10eq @ 3 Oct 2011 13:51)
jodå, hade en gång i 3an ett projekt i bilogi breddning, satt och studerade en sjö typ, jag var helt ensam ute i det fria. tog en rast och gick en bit in i skogen då en gång och la en redig sats mitt på ett litet granträd, var gött som fan, men rädd att synas av typ orienterare eller bärplockare.


spelar ingen större roll om någon ser en då de med största sannolikhet aldrig kommer att känna igen en utan penis i hand.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 3 2011 09:51am
Nej. dock så har man gjort det på andra konstiga ställen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 3 2011 09:52am
Quote (Intenso8 @ Oct 3 2011 04:51pm)
Nej. dock så har man gjort det på andra konstiga ställen


Share your list!
Member
Posts: 9,712
Joined: Mar 24 2007
Gold: 3.00
Oct 3 2011 11:51am
hmm, kan väl dela med mig lite av mina erfatenheter.

Givetvis runkat ute x-antal gånger..
bla i en "sanddyna" på öland
runkat längst bak på bussen när jag var den enda passageraren
runkat i poolen i danmarks vattenpalats hotell (antar att många av er har badat där ;) )

sen har man ju lite knull grejjer man gjort också,

bla syndat med min gamla brud genom att knulla henne på en kyrkogård mot en kyrka.. (fick nästan ångest efteråt i mig att det kändes som jag hånat gud)

och min nuvarande brud har jag satt på min motorhuv några gånger ute i skogen..

runk minnesstunderna är givetvis några år gamla.. (var väl mesta dels runt 14 års åldern) nu förtiden är ju soffan + porr det bästa alternativet när inte tjejen släpper till..


har säkert glömt en massa roliga runk och knull stunder men kan inte lägga ner mer tid att tänka på det, har viktigare saker för mig ^_^

This post was edited by Getz on Oct 3 2011 11:53am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 3 2011 12:23pm
i skuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugen
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 3 2011 12:24pm
Quote (Alphabetz @ 3 Oct 2011 10:08)
Nej det har jag inte, skulle vara alldeles för weird .. Men blev nästan lite nyfiken nu när så många av er gjort det .. på nåt mystiskt vis.


Dis
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 3 2011 12:28pm
Quote (Ekaan @ Oct 3 2011 07:24pm)
Dis


Manlig gemenskap <3

BERÄTTA VART NI HAR FAPPAT NU KARLAR.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 3 2011 12:29pm
Quote (Teposen @ 3 Oct 2011 19:28)
Manlig gemenskap <3

BERÄTTA VART NI HAR FAPPAT NU KARLAR.


på din mamma
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Oct 3 2011 12:29pm
runkade i en skidlift förra året ;D
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll