Quote (Simon @ 4 Jul 2011 19:57)
när vi ändå är inne på det här,
vad skulle ni helst göra (om ni blev tvingade till det), sätta på en man i röven eller ta den i röven av samma man?
diskuterade detta med några polare förr och jag skulle hellre sätta på någon i röven, vill inte ha någons kuk i mig. men en polare sa att han hellre skulle ta den i röven, han sa att han inte skulle kunna leva med att han fick den hård och körde in den i en annan man, så han skulle hellre ta emot sa han haha. vilket är mest gay? imo att ta den i 2an

ptjaa, det är lite av en psuedodiskussion eftersom att det inte är gay alls om man är tvingad till och inte sugen på det antar jag?
Men i den givna situationen håller jag med din polare, om det är "pest eller kolera" dvs man är hetero så är det ju "mer gay" att knulla en kille, eftersom att du lyckats få upp schnazen iaf. Tar du den i stjärten kan du ju ligga där och gråta lite så äär det snart över.
by the way så är det väl lite konstigt att det så ofta snackas om såna där scenarion bland oss killar? jag har alltid sett mig som hetero och aldrig haft någon bi/homo i min umgängeskrets men sånt där har ändå snackats lite om... tror det är nyfikenhet, att folk inte är så jäkla äcklade som man ska vara? Det är ju norm att äcklas av det, och det som är förbjudet brukar man ju vara nyfiken på.
This post was edited by SpAz. on Jul 4 2011 12:13pm