d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Why So Closed?
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 3.90
Jun 15 2011 12:41pm
Quote (xpd-trader @ 15 Jun 2011 19:23)
att jobba för dritte reich som rommel gjorde är att i högsta grad vara nasse

även om han inte tillhörde SS, så krigade han åt hitler

att inte inse detta är förnekelse och en grov förenkling som tyder på att man är korkad

ett pucko till

om han nu var så skicklig, varför fick han pisk i El Alamein och fick fly - du bist eine esel mit lange aaren

du är helt puckad du också som svalt den heroiserande historien om rommel

han förlorade och begick självmord - jävla loser

precis som du, ett skämt

makta fanboy nr 1 trots att du är gay

fråga makta om han vill gå på gaypride med dig

makta kommer dock aldrig att smeka dina skinkor

lol

Så om du blir inkallad nu så är du Moderat? "ok" Och Rommel fick välja mellan att ta sitt liv eller så skulle hans familj råka illa ut.
Member
Gold: 3.00
Jun 15 2011 01:10pm
Quote (xpd-trader @ Jun 15 2011 07:23pm)

ett pucko till

om han nu var så skicklig, varför fick han pisk i El Alamein och fick fly - du bist eine esel mit lange aaren

du är helt puckad du också som svalt den heroiserande historien om rommel

han förlorade och begick självmord - jävla loser

precis som du, ett skämt

Du är en okunnig, sorglig figur.

Det är knappt värt att verbal'a dig eftersom du inte verkar kunna föra en diskussion överhuvudtaget. Men vi kan ju försöka. :)

I hela världen betraktas Rommel som ett geni inom krigsföring, han åstadkom mycket mer än någon annan hade gjort med de resurser som fanns tillgängliga. Men du tycker han är en jävla loser eftersom han förlorade? :lol: Makes no sense.

Jag kan nämna många av historiens största krigsherrar som förlorade och/eller blev dödade. Alexander den store söp ihjäl sig, ändå nämner du honom som en av historiens största härförare? Där har vi en jävla loser om något (enligt din filosofí alltså). Napoleon fick smisk i Waterloo, landsförvisades och lät sig så småningom mördas (enligt ryktet) - vad är det för jävla tomte liksom?

Ser fram emot ditt svar, tror dock det mest kommer bestå av personangrepp och one-liners. Prove me wrong?

Gd
Member
Gold: 0.00
Jun 15 2011 01:39pm
Quote (fohza @ 15 Jun 2011 21:10)
Du är en okunnig, sorglig figur.

Det är knappt värt att verbal'a dig eftersom du inte verkar kunna föra en diskussion överhuvudtaget. Men vi kan ju försöka. :)

I hela världen betraktas Rommel som ett geni inom krigsföring, han åstadkom mycket mer än någon annan hade gjort med de resurser som fanns tillgängliga. Men du tycker han är en jävla loser eftersom han förlorade? :lol: Makes no sense.

Jag kan nämna många av historiens största krigsherrar som förlorade och/eller blev dödade. Alexander den store söp ihjäl sig, ändå nämner du honom som en av historiens största härförare? Där har vi en jävla loser om något (enligt din filosofí alltså). Napoleon fick smisk i Waterloo, landsförvisades och lät sig så småningom mördas (enligt ryktet) - vad är det för jävla tomte liksom?

Ser fram emot ditt svar, tror dock det mest kommer bestå av personangrepp och one-liners. Prove me wrong?

Gd

du är okunnig

"I hela världen betraktas Rommel som ett geni inom krigsföring"

han har sin plats i historien som en tankgeneral

de facto förlorade han hela afrika och förlorade sin afrikakår

att han sedan vann enstaka slag gör honom inte till en speciell figur

alexander erövrade ett oerhört stort område som han inte förlorade under sin livstid

även rommel studerade alexander den stores slag - det skulle du veta om du vore hälften så kunnig som du vill ge sken av

napoleon har efterlämnat ett OERHÖRT stort arv, utan vilken det moderna europa inte skulle finnas

alexander den stores erövringar gjorde att grekisk och indisk kultur kom i kontakt - så fick vi matematiken och astronomin

ett stort kulturarv

jag tycker du skall bilda dig lite mer, så slipper du framstå som en smygnasse

just sayin'

rommels arv var en myggfis i östersjön jämfört med detta

Quote (Makta @ 15 Jun 2011 20:41)
Så om du blir inkallad nu så är du Moderat? "ok" Och Rommel fick välja mellan att ta sitt liv eller så skulle hans familj råka illa ut.

vilken klåpare han var som inte lyckades lämna något schysst efter sig

This post was edited by xpd-trader on Jun 15 2011 01:44pm
Member
Jun 15 2011 02:13pm
Quote (xpd-trader @ 15 Jun 2011 20:39)
du är okunnig

alexander erövrade ett oerhört stort område som han inte förlorade under sin livstid

även rommel studerade alexander den stores slag - det skulle du veta om du vore hälften så kunnig som du vill ge sken av

napoleon har efterlämnat ett OERHÖRT stort arv, utan vilken det moderna europa inte skulle finnas

alexander den stores erövringar gjorde att grekisk och indisk kultur kom i kontakt - så fick vi matematiken och astronomin

ett stort kulturarv

just sayin'

rommels arv var en myggfis i östersjön jämfört med detta

vilken klåpare han var som inte lyckades lämna något schysst efter sig

HAHAHA. Du kanske glömde bort att Rommel satt utan resurser och vann slag som ingen annan hade klarat av? Eller faktum med att som byggde försvaren vid Normandie där en "liten" skara allierade stupade? Även hans motståndare hyste respekt för honom.
Och att han inte lämnade något efter sig? Han är en av de mest omtalade generalerna i historien. Men sådant visste inte herr Xpd då det inte stod i hans historiebok från 8an!
Member
Gold: 0.00
Jun 15 2011 02:17pm
om du tycker att detta gör honom till historiens största person så visar det att du är swesubs största mongo

eller sedan är du helt enkelt smygnasse

båda är lika sad
Member
Jun 15 2011 02:25pm
Quote (xpd-trader @ 15 Jun 2011 21:17)
om du tycker att detta gör honom till historiens största person så visar det att du är swesubs största mongo

eller sedan är du helt enkelt smygnasse

båda är lika sad

Ska jag leta upp alla dina rasistiska posts kanske? Men du är väll van med att kala dig själv för idiot. Swesubs största clown.
Member
Gold: 3.00
Jun 15 2011 02:38pm
Quote (xpd-trader @ Jun 15 2011 08:39pm)
du är okunnig

ett stort kulturarv

just sayin'

[B]rommels arv var en myggfis i östersjön jämfört med detta

Måste du byta rad mellan varje mening? Lär dig skriva korrekt så blir det mycket lättare för andra att läsa vad du försöker få fram.

Rommel har inte en tydlig plats i historien som tank-general, du tänker förmodligen på Heinz Guderian som brukar kallas för "The Godfather of modern tank warfare". Rommel skördade visserligen stora framgångar med sin Ghost Divison men det är bedriften i Nordafrika som gjort honom känd.

Att du kallar mig för smygnasse visar verkligen vilken patetisk debatör du är, detta har ingenting med mina politiska synpunkter att göra utan detta är enbart historia. Historia som du kanske borde varit lite insatt i innan du ger dig in i diskussioner som denna. Det är bara att dra iväg ett PM om du vill ha en historielektion, jag kan även ge dig en snabbkurs i hur man formulerar sig korrekt. Första lektionen är gratis, sen tar jag 50 fg/per. Lmk.

:D
Member
Gold: 93.00
Warn: 100%
Jun 15 2011 02:46pm
Quote (fohza @ Jun 15 2011 10:38pm)
Måste du byta rad mellan varje mening? Lär dig skriva korrekt så blir det mycket lättare för andra att läsa vad du försöker få fram.
Rommel har inte en tydlig plats i historien som tank-general, du tänker förmodligen på Heinz Guderian som brukar kallas för "The Godfather of modern tank warfare". Rommel skördade visserligen stora framgångar med sin Ghost Divison men det är bedriften i Nordafrika som gjort honom känd.

Att du kallar mig för smygnasse visar verkligen vilken patetisk debatör du är, detta har ingenting med mina politiska synpunkter att göra utan detta är enbart historia. Historia som du kanske borde varit lite insatt i innan du ger dig in i diskussioner som denna. Det är bara att dra iväg ett PM om du vill ha en historielektion, jag kan även ge dig en snabbkurs i hur man formulerar sig korrekt. Första lektionen är gratis, sen tar jag 50 fg/per. Lmk.

:D

Oh no you didn't....

You just fucking didn't...

Member
Gold: 4.50
Warn: 40%
Jun 15 2011 02:48pm
Quote (ZippYz @ Jun 15 2011 08:46pm)
Oh no you didn't....

You just fucking didn't...

ja, nu kommer xpd leta reda på stavfel och köra på den jargongen... så booooring... gäsp
Member
Jun 15 2011 02:55pm
Quote (scph9002 @ 15 Jun 2011 21:48)
ja, nu kommer xpd leta reda på stavfel och köra på den jargongen... så booooring... gäsp

Nejdå. Han försvinner så kommer han återkomma i morgon med "Jag har ett liv iaf" eller nått åt det hållet.
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll