Quote (K1NGEN @ May 28 2011 06:36pm)
Många som spelar så men det behöver inte betyda att alla ska det.
Chara är slut om några/nått år när han inte längre orkar träna för bibehålla farten
förövrigt så va han skit dålig i början
chara har presterat hela playoffs igenom, vet inte vad du pratar om lol. det är något som sedinarna inte har gjort
sedinarna lär vara slut om något år de med. Chara har spelat helt outstanding hela playoffs lol.
chara hänger inte så mkt på speed som position, men positino har med speed att göra, visst. chara är den bästa backen i playoffs atm, enda som ens har tävlat med honom är weber/lidström/keith imo
Quote (Mikob @ May 28 2011 06:36pm)
Så du menar att han ska sno en boxplay plats från någon som är bättre? Är man en bra kapten då?
Inte bara boxplay? Du Säger att han inte spelar det tråkiga, det tolkar jag som det boxplay, eftersom han spelar allt annat.
kaptenen ska leda laget. grejen är att inte ens canucksfansen förstår varför h.sedin är kapten när kesler hade passat bätter (antagligen?). han är väl kapten av samma anledning som nash är i cbj - de gör(gjorde) mest poäng i sitt lag.
jag tycker personligen inte att man utstrålar gott exempel när man inte spelar PK men w/e, många som håller med mig
This post was edited by dej on May 28 2011 12:01pm