Quote (SCXiao @ 23 May 2011 14:30)
Alltid lika kul att se spaz lura in folk i sin trollfälla för att sedan verballa sönder dem. 5-0 gg
okej scx
Quote (Chefen @ 23 May 2011 13:17)
märker de..äre roligt då? är det möjligtvis så att de är nått du aldrig kommer kunna göra ''in real life'' så att säga?
bete dig för fan
här trampade jag på en öm tå märkte jag och han började mata, han svarar ju inte riktigt nå nått jag säger? om han vrider & vänder på allt ''på sitt sätt så de låter bra'' så är de ju fortfarande inte sant?
''Du har indirekt gjort mig något, genom att vara det white-trash och rasistsvin du är, som infekterar hela samhället och skapar en jävla attityd som sprider sig i massorna till slut och förpestar livet för oss moraliska svenskar.''
jaha? så sätta på sin bästa polares syrra är jävligt moraliskt?? (visst fan va de du

)
''attityd'' anledningen till detta är att han aldrig vistat mig respekt=han får inte mig? (låter löjligt men va fan...)
Quote (snoramej @ 23 May 2011 14:30)
Alla älskar väl Chef?
några jag surrar med dagligen (oftast) som inte har några som hellst problem med mig här inne...fråga dom vetja
linktomyprofile
micke9111
031
marcusd0
nickeee
amme
chinger
ez4real
eviilution
aa dom ja kommer på...
jag har ett liv,behöver inte knarka
nån som vill tillägga nått eller anser att jag har fel? då kan vi surra på skype istället