d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev13456726Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
May 6 2011 02:59pm
Quote (LordXeno @ May 6 2011 06:02pm)
Fan vad polarna tjatar om att jag ska aktivera igen då. They want me golds!
Orka köpa cata och skit bara för att dom vill vara och nalla på mina 300k guld :P


jag hade 11k guld pre tbc u mad? :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 6 2011 03:39pm
Quote (Simon @ 6 May 2011 22:06)
fan märkte precis att det är childrens week, och varit typ en vecka :P
achievement e-penis points <3


Redan klar med dem ^_^
Member
Posts: 3,585
Joined: Aug 15 2003
Gold: 1,321.20
May 6 2011 07:42pm
Quote (eWaste @ 6 May 2011 22:59)
jag hade 11k guld pre tbc u mad? :D


Jag hade 38k pre-tbc tack vare enchanting ^^
Under tbc trillade jag ner till typ 20k pga en massa epic flying tjafs till alla alts
Sen under wotlk så klev jag upp till 700k nånting ett tag sen slösade jag en massa :P
Member
Posts: 15,657
Joined: Nov 13 2010
Gold: 613.60
May 7 2011 12:37am
LOL
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 7 2011 01:38am
fan jag sov över, ska dra till jobbet om 20min. efter jobbet ska jag bara hem och duscha sen ere |fEsT;PpPppPppp| så jag hinner inte göra childrens week achieeeeeeeeeev :cry:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 7 2011 02:16am
Quote (Simon @ 7 May 2011 09:38)
fan jag sov över, ska dra till jobbet om 20min. efter jobbet ska jag bara hem och duscha sen ere |fEsT;PpPppPppp| så jag hinner inte göra childrens week achieeeeeeeeeev :cry:


Dat sux man! :|
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 8 2011 10:14am
Skilla Archaeology </3
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 11 2011 01:17pm
ni som har lite koll, är det ens värt att köa till tol barad när man ska defenda?
får man någon honor? man vinner väl typ aldrig när man defendar... inte ofta iaf.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 11 2011 01:20pm
Quote (Simon @ 11 May 2011 21:17)
ni som har lite koll, är det ens värt att köa till tol barad när man ska defenda?
får man någon honor? man vinner väl typ aldrig när man defendar... inte ofta iaf.


Klart du får honor, får du alltid av kills :]
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 11 2011 01:20pm
Quote (Yllegarnet @ 11 May 2011 21:20)
Klart du får honor, får du alltid av kills :]


ja men om man tjänar typ 50-100 honor på det bara ere ju inte värt
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456726Next
Add Reply New Topic New Poll