d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev13456726Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:24pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 08:23pm)
Jag kan skicka min rainbow orb till dig hehe :) 2 sec


LOL du skicka fel jag fick den :rofl:


TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL just sent you a Orb of Rainbow!

This post was edited by PhearCIII on Mar 13 2011 01:24pm
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:24pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 09:23pm)
Jag kan skicka min rainbow orb till dig hehe :) 2 sec


:O

Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 09:23pm)
Komigen nu teposen, du som gett mig över 10 stars borde ha några över till vexen :)


exakt :D
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:24pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 07:24pm)
LOL du skicka fel jag fick den :rofl:


Vaaaaaaaaafaaaaaaaaaannnn seriöst`?

skicka den till vexen ^^ de va han som skulle få den

This post was edited by TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL on Mar 13 2011 01:25pm
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:25pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 09:24pm)
Vaaaaaaaaafaaaaaaaaaannnn seriöst`?


haha så tråkiga ni är :D
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:25pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 08:24pm)
Vaaaaaaaaafaaaaaaaaaannnn seriöst`?


Lol tack! :D

Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 08:24pm)
Vaaaaaaaaafaaaaaaaaaannnn seriöst`?

skicka den till vexen ^^ de va han som skulle få den


Vill inte! :Angry:

This post was edited by PhearCIII on Mar 13 2011 01:25pm
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 01:25pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 20:25)
Lol tack! :D


va lite snäll nu och ge den vidare till vexen förfan :)
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:25pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 07:25pm)
Lol tack! :D



Vill inte! :Angry:


haha taskigt.. han har ju ingen.. :P
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Mar 13 2011 01:25pm
Quote (Vexen1337 @ 13 Mar 2011 20:22)
haha rolig du är ^^
Kul o sätta dit en ^^

Skulle vilja hellre ha en riktgit :D


Nån särskild stjärna du är ute efter eller går det bra med solen?


Vexen1337
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:26pm
Så, skickade både stars + orb till Vexen haha :p
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 13 2011 01:27pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 08:26pm)
Så, skickade både stars + orb till Vexen haha :p


lol, du är fan sjuk :WACKO:
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456726Next
Add Reply New Topic New Poll