Kan berätta när jag och en polare vart bannade från svenska spel 1 månad x)
vi spelade me varann han säkert spela 8st bord på kanske 2-3veckor och vann ca 400kr var, sen kom de hem ett brev , tur inte mor&far intee såg det
ingen aning hur dom kom på oss men antar att vi satt på samma ip? eller att de va nån som anmälde oss me tanke på att när alla andra hade åkt så gick vi all in på VARJE hand

men de va kul x)
sen har jag kommit 7a i en free roll på unibet där de va 3147 med
hade 170k, 2an hade 100k marker sen smsar en polare att han kommer och hämtar mig(vi skulle fara på iksu) gick ja all in några ggr så ja kom ner på 100k sen for ja... kommer hem ca 2timmar senare. står de: Grattis du kom 7a och har vunnit 2£.
inte dåligt