d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev13456736Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Jan 19 2011 02:23pm
Quote (iMaz @ 19 Jan 2011 20:49)
hahah lämnar körven sin lya?? vilken film blire då?


min körv lämnar ofta lyan!
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Jan 19 2011 03:31pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 19 Jan 2011 15:23)
min körv lämnar ofta lyan!


ostkrok*
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 19 2011 04:27pm
Kan berätta när jag och en polare vart bannade från svenska spel 1 månad x)

vi spelade me varann han säkert spela 8st bord på kanske 2-3veckor och vann ca 400kr var, sen kom de hem ett brev , tur inte mor&far intee såg det :lol:
ingen aning hur dom kom på oss men antar att vi satt på samma ip? eller att de va nån som anmälde oss me tanke på att när alla andra hade åkt så gick vi all in på VARJE hand :D
men de va kul x)


sen har jag kommit 7a i en free roll på unibet där de va 3147 med B)
hade 170k, 2an hade 100k marker sen smsar en polare att han kommer och hämtar mig(vi skulle fara på iksu) gick ja all in några ggr så ja kom ner på 100k sen for ja... kommer hem ca 2timmar senare. står de: Grattis du kom 7a och har vunnit 2£.

inte dåligt B)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 19 2011 04:33pm
Quote (swewik @ Jan 19 2011 11:27pm)
Kan berätta när jag och en polare vart bannade från svenska spel 1 månad x)

vi spelade me varann han säkert spela 8st bord på kanske 2-3veckor och vann ca 400kr var, sen kom de hem ett brev , tur inte mor&far intee såg det  :lol:
ingen aning hur dom kom på oss men antar att vi satt på samma ip? eller att de va nån som anmälde oss me tanke på att när alla andra hade åkt så gick vi all in på VARJE hand :D
men de va kul x)


sen har jag kommit 7a i en free roll på unibet där de va 3147 med  B)
hade 170k, 2an hade 100k marker sen smsar en polare att han kommer och hämtar mig(vi skulle fara på iksu) gick ja all in några ggr så ja kom ner på 100k sen for ja... kommer hem ca 2timmar senare. står de: Grattis du kom 7a och har vunnit 2£.

inte dåligt  B)


:lol: 'd
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jan 19 2011 04:36pm
jag gick på danskurs, sen bjöd min väns vän in mig på en freeroll och jag kom sist
sen gick jag hem
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Jan 19 2011 04:37pm
Quote (R4mses @ Jan 19 2011 10:36pm)
jag gick på danskurs, sen bjöd min väns vän in mig på en freeroll och jag kom sist
sen gick jag hem


Synd att du kom sist.

Irl pkr > jsppkr
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jan 19 2011 04:42pm
Quote (dallenthedude @ Jan 19 2011 10:37pm)
Synd att du kom sist.

Irl pkr > jsppkr


jag hade dansat vals som en skogstokig iller så jag var slut i huvudet
körde mot pokerhajar fan
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 4.53
Trader: Trusted
Jan 19 2011 04:58pm
Quote (swewik @ 19 Jan 2011 23:27)
Kan berätta när jag och en polare vart bannade från svenska spel 1 månad x)

vi spelade me varann han säkert spela 8st bord på kanske 2-3veckor och vann ca 400kr var, sen kom de hem ett brev , tur inte mor&far intee såg det :lol:
ingen aning hur dom kom på oss men antar att vi satt på samma ip? eller att de va nån som anmälde oss me tanke på att när alla andra hade åkt så gick vi all in på VARJE hand :D
men de va kul x)


sen har jag kommit 7a i en free roll på unibet där de va 3147 med B)
hade 170k, 2an hade 100k marker sen smsar en polare att han kommer och hämtar mig(vi skulle fara på iksu) gick ja all in några ggr så ja kom ner på 100k sen for ja... kommer hem ca 2timmar senare. står de: Grattis du kom 7a och har vunnit 2£.

inte dåligt B)


haha, jag blev bannad pga att jag förlorade 5k kr till min polare med flit för att han skulle ta ut dom åt mig ^
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 19 2011 05:30pm
500-> 15k ida.. paow paow!
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jan 19 2011 05:40pm
Quote (Swaan @ Jan 20 2011 12:30am)
500-> 15k ida.. paow  paow!


Wp!
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456736Next
Add Reply New Topic New Poll