d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd
Prev13456718Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 12 2010 09:07am
Quote (SCXiao @ 12 Oct 2010 15:21)
fail som fan. du suger på det här


This..

Spetcb 9/10 <3 Nästan bättre än mina skämt ^^
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 12 2010 09:09am
Quote (SCXiao @ 12 Oct 2010 15:50)
fan va gay med scammertag


Fan vad gay med 0 warn

Quote (SCXiao @ 12 Oct 2010 15:56)
Robarian gråter för att han är en scammer
Rimmar tillochmed värre än MC Hammer
Istället tar han till med hårda ord
Tills han lugnar sig och får kuken smord
Dags att lugna besten, i cam vore kanske ballt
Men flickorna bara skrattar, och frågar "är det kallt?"


Fatality!

This post was edited by Makta on Oct 12 2010 09:10am
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Oct 12 2010 09:10am
Quote (SCXiao @ 12 Oct 2010 15:56)
Robarian gråter för att han är en scammer
Rimmar tillochmed värre än MC Hammer
Istället tar han till med hårda ord
Tills han lugnar sig och får kuken smord
Dags att lugna besten, i cam vore kanske ballt
Men flickorna bara skrattar, och frågar "är det kallt?"


B)

Spetch dikt var rätt fin också.
Sen, eh... ja
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 12 2010 09:15am
Quote (Makta @ Oct 12 2010 05:07pm)
This..

Spetcb 9/10 <3 Nästan bättre än mina skämt ^^


Quote (diablo_es @ Oct 12 2010 05:07pm)
dina dikter slår xpds med hästlängder



Bugar och bockar :)


Känner att jag är bra på att rimma!

"Makta är sakta" wait wat..... ? :ph34r:
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Oct 12 2010 09:15am
very nice, är imponerad :P
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 12 2010 09:15am
Quote (Spetch @ Oct 12 2010 04:15pm)
Bugar och bockar :)


Känner att jag är bra på att rimma!

"Makta är sakta" wait wat..... ? :ph34r:


Den var fan epic ! :P
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 12 2010 09:17am
Quote (Spetch @ 12 Oct 2010 16:15)
Bugar och bockar :)


Känner att jag är bra på att rimma!

"Makta är sakta" wait wat..... ? :ph34r:


Nazi makta ska juden slakta = xpd

Btw hur fick jag h till b i min post... Tror jag skriver i sömnen :lol:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 12 2010 09:17am
Quote (pawa @ Oct 12 2010 05:15pm)
very nice, är imponerad :P


Ty.

Dock nervös på Xpd´s comeback ^_^
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Oct 12 2010 10:29am
haha sweet mackan ;P

själv har jag dock aldrig riktigt köpt att han e en lärare
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold: 74.40
Oct 12 2010 10:30am
1337 :thumbsup:
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456718Next
Add Reply New Topic New Poll