d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Trophy
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Sep 22 2010 11:53pm
Quote (PhearCIII @ 23 Sep 2010 00:55)
Lugnt B)

Om vi tänker på samma personen så tror jag den personen blev lite ledsen i ögat samt varm i fingrarna efter lite rage på mig :)


Rage smakar gått
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,397.52
Trader: Trusted
Sep 23 2010 04:09am
Nice!
Ska troligen till Umeå i helgen, kanske ska hälsa på Trophy? ^_^
Höra hur läget är :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll