d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Metal Och 'core' Diskussionstråden
Prev13456716Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 17 2010 08:12am
Quote (Emil @ Aug 17 2010 04:08pm)
http://www.youtube.com/watch?v=OvmEoLrZqT8


Nice lol :d

Hade inte hört, ska tanka den där skivan oh yes
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold: 74.40
Aug 17 2010 09:02am
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Aug 17 2010 09:09am
CONVERGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 17 2010 09:30am
Quote (Sandman423 @ 17 Aug 2010 17:09)
CONVERGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=7sq8ZlyvH6E



Sett live..
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 18 2010 08:14pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 18 2010 08:17pm
Marcus e noob.
Member
Posts: 501
Joined: Jul 11 2010
Gold: 2.63
Aug 20 2010 12:39pm



Denna tråd förtjänar en bump :)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 21 2010 05:15pm
Varför kunde ni inte bara gjort en officiell musik chatt för? :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 21 2010 05:53pm
Quote (Yllegarnet @ Aug 22 2010 01:15am)
Varför kunde ni inte bara gjort en officiell musik chatt för? :(


För då får vi stå ut med att folk postar fett kass musik NN det.

Nyss tankat Xasthurs senaste platta och den sög kuk, jag blev fettt arg :wallbash:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 21 2010 05:56pm
Quote (Svartermetalisk @ 22 Aug 2010 01:53)
För då får vi stå ut med att folk postar fett kass musik NN det.

Nyss tankat Xasthurs senaste platta och den sög kuk, jag blev fettt arg :wallbash:


Jag har ialf gjort en musk chatt nu :) u just got owned ;) we should play some dota with that gås guy!
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456716Next
Add Reply New Topic New Poll