Quote (Svartermetalisk @ 22 Aug 2010 01:53)
För då får vi stå ut med att folk postar fett kass musik NN det.
Nyss tankat Xasthurs senaste platta och den sög kuk, jag blev fettt arg

Jag har ialf gjort en musk chatt nu

u just got owned

we should play some dota with that gås guy!