d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Wrestling Tråden.
Prev13456739Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jun 27 2010 01:26pm
oj, kollar ni verkligen på wrestling?
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 27 2010 03:22pm


iso JR där -_-
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 27 2010 03:26pm
Quote (TB4g @ 27 Jun 2010 21:22)
http://www.youtube.com/watch?v=dD5K4tuXGC8

iso JR där -_-


iso Edge & Christian som tagteam igen :D
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 27 2010 03:29pm
Quote (SCXiao @ Jun 27 2010 10:26pm)
iso Edge & Christian som tagteam igen :D


Iso Christian få championships matcher överhuvudtaget ! :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 27 2010 03:32pm
Quote (TB4g @ 27 Jun 2010 21:29)
Iso Christian få championships matcher överhuvudtaget ! :)


Ja, det med. Hoppas på honom i Money in the Bank ^_^
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 27 2010 03:33pm
Quote (SCXiao @ Jun 27 2010 10:32pm)
Ja, det med. Hoppas på honom i Money in the Bank ^_^


Samma här :P

men tror dock inte att det kommer hända , tror dem kommer ta en yngre superstar som vinner de -_-

precis som dem gjorde med Swagger typ :)

E: förhoppningsvis Evan Bourne !

This post was edited by TB4g on Jun 27 2010 03:33pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 27 2010 03:36pm
Quote (TB4g @ 27 Jun 2010 21:33)
Samma här :P

men tror dock inte att det kommer hända , tror dem kommer ta en yngre superstar som vinner de -_-

precis som dem gjorde med Swagger typ :)

E: förhoppningsvis Evan Bourne !


Bourne är kul, men verkligen inte tillräckligt bra för att leka med de stora pojkarna om major championships. Kanske US eller Intercontinental title ^_^

btw, det hade varit fett lol om den som vann cashade in samma kväll och vinner titeln :D


typ om sheamus haxxar för att slå cena eller nått, så blir han stompad av någon annan direkt efter :D

This post was edited by SCXiao on Jun 27 2010 03:37pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 27 2010 03:38pm
Quote (SCXiao @ Jun 27 2010 10:36pm)
Bourne är kul, men verkligen inte tillräckligt bra för att leka med de stora pojkarna om major championships. Kanske US eller Intercontinental title ^_^

btw, det hade varit fett lol om den som vann cashade in samma kväll och vinner titeln :D


typ om sheamus haxxar för att slå cena eller nått, så blir han stompad av någon annan direkt efter :D


NXT grapparna ? , om dem fortfarande är kvar då :angel:

typ spöar skiten ur någon , sen så löser den in de :lol:

/ tror du någon kommer faila med att lösa in money in the bank ? , känns som helar PPV:N failar isf , har jag fel ? :HUH:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 27 2010 03:40pm
Quote (TB4g @ 27 Jun 2010 21:38)
NXT grapparna ? , om dem fortfarande är kvar då :angel:

typ spöar skiten ur någon , sen så löser den in de :lol:

/ tror du någon kommer faila med att lösa in money in the bank ? , känns som helar PPV:N failar isf , har jag fel ? :HUH:


Haha juste, Barret har ju en garranterat match :( hoppas han vinner titeln och får hålla den i 10 sekunder innan någon cashar in mot honom B)

CM Punk var ju nära som fan att faila när han cashade in mot Hardy :D
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 27 2010 03:42pm
Quote (SCXiao @ Jun 27 2010 10:40pm)
Haha juste, Barret har ju en garranterat match :( hoppas han vinner titeln och får hålla den i 10 sekunder innan någon cashar in mot honom B)

CM Punk var ju nära som fan att faila när han cashade in mot Hardy :D


Hahah , hoppas han failar totalt , sen får lämna WWE :LOL:

Hardy <3 , men vet inte om någon någonsin kommer att faila att lösa in det , då är ju allting i onödan liksom :blink:

hoppas iaf på en bättre Money in the bank den här gången , ist för den på Wrestlemania , den var inte så rolig :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456739Next
Add Reply New Topic New Poll