d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev134567100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 14 2009 08:27am
Quote (Simun @ Dec 14 2009 11:58am)
Underbart ju :)
Bra start på en bra vecka, eller vad säger du? :O


ja, grymt bra start på veckan! =)
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 14 2009 08:28am
Quote (SCXiao @ Dec 14 2009 03:27pm)
wat ar yellow??????????????????????????????????????????? is ger????????!?


JES VERI GER, IS VERI GOZU RASHA GOZZU MEF DROPPET MENI SOJJS I SELL GHEED HE BRINK ME UBERT DIA
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Dec 14 2009 08:29am
Avataren funkar igen, men känner för att byta ändå -_-

Blir till att leka runt lite i Photoshop då.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 14 2009 08:31am
Quote (GuZ @ 14 Dec 2009 16:29)
Avataren funkar igen, men känner för att byta ändå -_-

Blir till att leka runt lite i Photoshop då.


1 fg / dag som du har en bild på din rumpa som ava
e; och skriver SCXiao was here B)
e#2; eller Njaguar was here :evillol:

This post was edited by SCXiao on Dec 14 2009 08:32am
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Dec 14 2009 08:33am
Nej, fy fan. Den här passade inte bra ihop med signaturen ^_^

Quote (SCXiao @ Dec 14 2009 03:31pm)
1 fg / dag som du har en bild på din rumpa som ava
e; och skriver SCXiao was here B)
e#2; eller Njaguar was here :evillol:


Dröm vidare, snygging :angel:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 14 2009 08:34am
Quote (GuZ @ 14 Dec 2009 16:33)
Nej, fy fan. Den här passade inte bra ihop med signaturen ^_^



Dröm vidare, snygging :angel:


k afk :zzz:
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Dec 14 2009 08:40am
sup guys ?? :D
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Dec 14 2009 08:42am
Quote (RistVaLL @ Dec 14 2009 03:40pm)
sup guys ?? :D


Pimpat med ny avatar ofc!

Fin signatur btw :wub:
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Dec 14 2009 08:43am
Quote (GuZ @ 14 Dec 2009 15:42)
Pimpat med ny avatar ofc!

Fin signatur btw :wub:


tihi tackar ^^ fick bli en simpel, orkade inte pilla mer med den ;D
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 14 2009 08:43am
Quote (RistVaLL @ Dec 14 2009 03:40pm)
sup guys ?? :D


Din vän b3nno har welchat lite :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev134567100Next
Closed New Topic New Poll