d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev134567100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 10 2009 09:43am
Quote (chingah @ 10 Dec 2009 16:39)
stop


No problemos
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 10 2009 09:43am
Quote (ZippYz @ 10 Dec 2009 16:37)
jasså, är du på skolan nu eller ?


Nej nu har jag slutat!
Quote (Svartermetalisk @ 10 Dec 2009 16:39)
Skoja inte skola suger pung :S


Som min brorsa brukar säga: Morgonstund har pung i mund

This post was edited by snoramej on Dec 10 2009 09:43am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 10 2009 09:46am
Quote (snoramej @ 10 Dec 2009 16:43)
Nej nu har jag slutat!


Som min brorsa brukar säga: Morgonstund har pung i mund


True story från din brorsa där brää, han har koll på läget idd
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Dec 10 2009 09:46am
Quote (RistVaLL @ Dec 10 2009 02:37pm)
vad var ni anklagade för?


Misshandel, stämplad misshandel, mordhot, olaga hot, grovt olaga intrång
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 10 2009 09:46am
Quote (snoramej @ Dec 10 2009 04:43pm)
Nej nu har jag slutat!


Som min brorsa brukar säga: Morgonstund har pung i mund


skönt :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 10 2009 09:48am
Quote (EmiJ @ 10 Dec 2009 16:46)
Misshandel, stämplad misshandel, mordhot, olaga hot, grovt olaga intrång


Var för sig är det ju inte jättefarliga grejjer men 1+1+1+1+1 = 5

Aja hoppas det går bra för dig och dina polers.
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 10 2009 09:48am
Quote (EmiJ @ Dec 10 2009 04:46pm)
Misshandel, stämplad misshandel, mordhot, olaga hot, grovt olaga intrång


Jasså :O Hur gick det då ?
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Dec 10 2009 09:48am
Quote (chingah @ Dec 10 2009 04:39pm)
stop


...IN ThE NAME OF LOVE!
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Dec 10 2009 09:51am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 10 2009 03:48pm)
Var för sig är det ju inte jättefarliga grejjer men 1+1+1+1+1 = 5

Aja hoppas det går bra för dig och dina polers.


Nae faktiskt inte! Tycker d var sjukt överdrivet att göra en häktning på oss för det.
Men dom tog ju oss samtidigt planen var ju att vi inte skulle kunna snacka efter en har haft förhör o kan säga till andra personen sen.

Men allt det kommer läggas ner antagligen B) Finns ju inga vittnen förutom dom som slogs
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 10 2009 09:51am
Quote (GuZ @ 10 Dec 2009 16:48)
...IN ThE NAME OF LOVE!


I lol'd :)

Vad händer då boys?

Quote (EmiJ @ 10 Dec 2009 16:51)
Nae faktiskt inte! Tycker d var sjukt överdrivet att göra en häktning på oss för det.
Men dom tog ju oss samtidigt planen var ju att vi inte skulle kunna snacka efter en har haft förhör o kan säga till andra personen sen.

Men allt det kommer läggas ner antagligen B)  Finns ju inga vittnen förutom dom som slogs


Aa soft att höra :)

This post was edited by Svartermetalisk on Dec 10 2009 09:52am
Go Back To Svenska Topic List
Prev134567100Next
Closed New Topic New Poll