Quote (Svartermetalisk @ Dec 10 2009 03:48pm)
Var för sig är det ju inte jättefarliga grejjer men 1+1+1+1+1 = 5
Aja hoppas det går bra för dig och dina polers.
Nae faktiskt inte! Tycker d var sjukt överdrivet att göra en häktning på oss för det.
Men dom tog ju oss samtidigt planen var ju att vi inte skulle kunna snacka efter en har haft förhör o kan säga till andra personen sen.
Men allt det kommer läggas ner antagligen

Finns ju inga vittnen förutom dom som slogs