d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev134567100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 4 2009 10:22am
Quote (Yllegarnet @ 4 Dec 2009 17:19)
hur fixar jag ett maximerat windowmode? När jag har windowmode på d2 så blir det liksom 10x10 cm eller någe ...


sätt högre resolution inne på d2. Man kna inte ha hur stort som helst vad jag vet :]
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 4 2009 10:34am
Quote (chingah @ Dec 4 2009 06:22pm)
sätt högre resolution inne på d2. Man kna inte ha hur stort som helst vad jag vet :]


redan gjort det.. hade redan på högsta då jag har 23" skärm ^^
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 4 2009 10:35am
Quote (Yllegarnet @ 4 Dec 2009 17:34)
redan gjort det.. hade redan på högsta då jag har 23" skärm ^^


Men då får du nöja dig med 10x10. Men jag kna lova att det är iaf 15 x 20 typ
Member
Posts: 44
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Dec 4 2009 11:20am
Hej
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Dec 4 2009 11:32am
va händer här då?
Member
Posts: 15,004
Joined: May 24 2007
Gold: 0.00
Dec 4 2009 11:35am
Quote (RistVaLL @ Dec 4 2009 05:32pm)
va händer här då?


inte möööe :D ska ut o röjja snart ^^ själv?=)
Member
Posts: 3,366
Joined: Oct 30 2008
Gold: 31,382.85
Dec 4 2009 11:35am
Quote (RistVaLL @ Dec 4 2009 05:32pm)
va händer här då?


inget just nu ser det ut som men
händer i helgen då?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 4 2009 11:41am
Quote (gorgy @ Jul 3 2009 11:49am)
Ja och det är jobbigt nog :>


:uglyhammer:
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 4 2009 11:41am
Hej
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 4 2009 11:42am
Quote (Marcusd0 @ Dec 4 2009 05:41pm)
Hej


tja
Go Back To Svenska Topic List
Prev134567100Next
Closed New Topic New Poll