Quote (AwiT @ 25 Nov 2009 18:16)
Ett datum
En Klockslag
Ett Mål
sen dno
Ja, men spamm är ju "bad/emot reglerna"
Donate är ju raka motsatsen. Det är ju snällt :]
Sen att sluta donera är inget mål, och jag hade inget klockslag. Och jag var tvungen o sluta donera för att jag vart fattig.
Quote (GuZ @ 25 Nov 2009 18:17)
Meh, men så länge det man skriver är meningsfullt och håller en relativt hög standard tycker jag att man kan göra i princip vad man vill utan att klassas som "spammer"

Ja det är sant, men om man är i en spam-guild och sätter såna mål är det lätt att bli sedd som spammer.
This post was edited by Litttle_Brother on Nov 25 2009 11:19am