Quote (DJVIP @ Thu, 22 Oct 2009, 10:06)
nää SC expansion

Springer runt i plains of despair och letar efter den där snubben man ska döda nuu wooooo

om du bara lattjar, varför inte spela single-player? mycket mysigare

antar att du inte testat 1:an heller, det är ett bra mkt finare lir att gibba när man har en timme eller två över! sinnessjukt bra spel.
Enligt mig då förstås, hehe. Kanske ettan är för tarvligt när man växt upp med 2an först
Quote (DJVIP @ Thu, 22 Oct 2009, 10:27)
Första gången jag e bored på LÄNGE.. men vad fan gör man vid denna tiden

Längtar fan bara till kvällen
om du är så pigg att du längtar efter kvällen, varför e du inte i skolan då?
This post was edited by SpAz. on Oct 22 2009 02:28am