d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spaz Avslöjad? > Serious Topic, No Joke.
Prev13456718Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
Jun 7 2010 01:55pm
Lägg inte upp mina pm. Dom var menade enbart för dig ok
Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
Jun 7 2010 01:56pm
Quote (Goss3N @ Jun 7 2010 07:52pm)
vadå, är du sugen eller?


Om jag hade varit bög hade jag väl inte tagit kontakt med folk på den här hemsidan? :)
Han förnekar ju det och säger att han satt på sin polares dator, vem fan sitter på sin polares dator och har bögporr uppe?
Eller skojar bara,
Quote (cypress_2k @ Jun 7 2010 07:55pm)
Lägg inte upp mina pm. Dom var menade enbart för dig ok


this

This post was edited by Madderfakker on Jun 7 2010 01:56pm
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jun 7 2010 01:56pm
Quote (cypress_2k @ 7 Jun 2010 20:55)
Lägg inte upp mina pm. Dom var menade enbart för dig ok


:rofl:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jun 7 2010 01:56pm
Quote (Madderfakker @ 7 Jun 2010 19:56)
Om jag hade varit bög hade jag väl inte tagit kontakt med folk på den här hemsidan? :)
Han förnekar ju det och säger att han satt på sin polares dator, vem fan sitter på sin polares dator och har bögporr uppe?


Din mamma
Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
Jun 7 2010 01:57pm
Quote (SCXiao @ Jun 7 2010 07:56pm)
Din mamma


Min mamma är död, så det går sig inte för unge herrn.
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 7 2010 01:58pm
inget som får mig att respektera honom mindre tbh, om det nu vore så att han gillade lite gayporn
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jun 7 2010 01:58pm
Quote (Madderfakker @ 7 Jun 2010 21:56)
Om jag hade varit bög hade jag väl inte tagit kontakt med folk på den här hemsidan? :)
Han förnekar ju det och säger att han satt på sin polares dator, vem fan sitter på sin polares dator och har bögporr uppe?
Eller skojar bara,


this


jag vet inte, en polare som skaffade flickvän via wow..
Member
Posts: 1,561
Joined: Sep 29 2005
Gold: 2,836.72
Jun 7 2010 02:00pm
Quote (BraSma @ 7 Jun 2010 20:58)
inget som får mig att respektera honom mindre tbh, om det nu vore så att han gillade lite gayporn


lite? many holes låter rätt groteskt...
Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
Jun 7 2010 02:00pm
Quote (Goss3N @ Jun 7 2010 07:58pm)
jag vet inte, en polare som skaffade flickvän via wow..


Men det är ovanligt och jag antar att han inte köpte wow och betalade för det för att leta efter en tjej?
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 7 2010 02:02pm
Obvious αττεπτιοπ ψλοτε :ph34r:

Äsch, tycker absolut inte att det är värt så mycket uppmärksamhet, även om det inte är gjort med vilje för att skämta ^_^

Go Back To Svenska Topic List
Prev13456718Next
Closed New Topic New Poll