Från FB
1.
Maktas Bror: Fi = fjantiga invandrare. V = vrickade. Kd = krassliga damer. S = slan. C = cp. Mp = mossiga personer. M = Mupparna. Sd= svenskens dröm. Så glöm inte att rösta på Sd
2.
Maktas Bror: Dricker några kalla glas varm oboy medans jag vaxar hasch raketen
3.
Maktas Bror: Spåkulan ljuger aldrig! xxxx fick ett svar av Spåkulan: Du behöver inte känna dig utanför. Ingen av de andra i gruppen har allt gemensamt. Det ordnar sig.
xxx säger; Måste vara den muslimska gruppen jag försöker bli medlem i jaja någon gång så skall jag få leka med muslimer..
Och sist men inte minst!.. Brorsans midsommar blev inte som tänkt

Maktas Bror: otrevlig midsommar till er alla hoppas ni får en sjukt kass dag med mycket regn å lite öl!
Mina samtal!
1. Jag: Riva ner, Bygga nytt! Rensa ut problemen som vi ifrån har flytt!
Polare: ska du flytta?

Känner mig älskad ibland..

2. Jag: Varit ute och gått i skogen i 2 och en halv timme.. Är jag död i morgon får Mathias ärva allt jag äger.. DVS mina sockar och tv'n!
Norsk polare: så du var ute å gikk i en halvtime å sov i to? eXerCisE mAeks strong!
3.Jag: Alltid lika trevligt att vakna av ljudet från 4 skator som sitter och gapar precis utanför mitt fönster...
Polare: det e for att du ska ga opp
Bror nr2: tillåmed fåglarna tycker du ligger å drar dig länge

Tack för den... Tror jag

4.
Jag blev emo på alla nötter som skriver onödiga och rentav korkat korkade grejer på FB.
Nu lyfter jag på handen och innan sträckte jag på benet!!!! Jag måste också påpek att det regnar!?! Tror bara jag visste detta! Ska också skriva att jag mår så dålig men vägra svara på varför bara för att jag är en uppmärksamhets hora och alla ska tycka synd om mig! Desutom snackar jag skit bakom ryggen på folk men jag... måste endå vara med i gruppen "Vi som hatar när folk snackar skit bakom vår rygg" och liknande!
Jag igen: För dom mindre intilligenta som jag har på min vänlista så var jag sarkastisk och känner sig någon träffad så är det nog så att ni förtjänar det!
Polare: amg emo
Polare 2: lärt dig nu att de e skit att ragga på emobrudar?
Polare : Säg inte att jag måste köpa rakblad åt dig igen...
Thats it for me!