d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Forumlek Här! > Du Behöver En Kamera För Att Delta.
Prev13456754Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 18 2010 02:50pm
Quote (snoramej @ 18 May 2010 21:44)
Är ju inte ens din profil xD

Vi kör väl på en...

Tv-spelskonsol



ojfan det skrev han ju visst.. You win :(


Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 18 2010 02:50pm
Quote (snigelfis @ 18 May 2010 22:50)
http://i47.tinypic.com/2be7o1.jpg


du glömde lappen + att det är en systembolagspåse vi är ute efter :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 18 2010 02:50pm
Quote (snigelfis @ 18 May 2010 21:50)
http://i47.tinypic.com/2be7o1.jpg


Ah nu var det ju likxom en systempåse, eftersom simun vann :(

+ du behöver en lapp med ditt namn på :/
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 18 2010 02:53pm
Quote (snoramej @ May 18 2010 08:44pm)
Är ju inte ens din profil xD

Vi kör väl på en...

Tv-spelskonsol



ojfan det skrev han ju visst.. You win :(




Jag vill se en bild på spegel uppochner

e. pro webcam!!!

This post was edited by Charlieone on May 18 2010 02:54pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 18 2010 02:54pm
Quote (Charlieone @ 18 May 2010 22:53)
http://i364.photobucket.com/albums/oo85/BAJS1BAJS1BAJS1/Photo_00004.jpg

Jag vill se en bild på spegel uppochner


det är en systempåse vi är ute efter... :(
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 18 2010 02:55pm
Quote (Simun @ May 18 2010 08:54pm)
det är en systempåse vi är ute efter... :(


T.T

e.

fortfarande en spegel uppochner!

This post was edited by Charlieone on May 18 2010 02:58pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 18 2010 02:57pm
Quote (Charlieone @ 18 May 2010 22:55)
T.T

e.http://i364.photobucket.com/albums/oo85/BAJS1BAJS1BAJS1/Photo_00005.jpg

fortfarande en spegel uppochner!


yay! brb

This post was edited by Simun on May 18 2010 02:58pm
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 18 2010 02:58pm
Quote (Simun @ 18 May 2010 21:57)
ingen som har en systempåse? isåfall byter jag :D


BYT BYT!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 18 2010 03:02pm

då jag inte känner för att exposa mig atm så får ni klura ut på tvätten som hänger i bakgrunden/min hand att bilden åtminstonde är tagen uppåner ;D duger detta? :(

isåfall vill jag se en pizzameny! sån som man får ta hem.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 18 2010 03:03pm
Quote (Simun @ May 18 2010 09:02pm)
http://data.fuskbugg.se/skalman01/----Foto0019.jpg
då jag inte känner för att exposa mig atm så får ni klura ut på tvätten som hänger i bakgrunden/min hand att bilden åtminstonde är tagen uppåner ;D duger detta? :(

isåfall vill jag se en pizzameny! sån som man får ta hem.


Omg vet att det ska finnas en sådan här ngnstans! BRB!

e. feck it, för långt till köket!

This post was edited by Charlieone on May 18 2010 03:05pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456754Next
Add Reply New Topic New Poll