Quote (Tixon @ 14 May 2010 14:04)
vad sägs om att jobba med din dyslexi istället för att tycka synd om dig själv?
vet många som kan stava korrekt osv även om de har det -.-'
This.
Ansträng dig lite mer, läs igenom ditt inlägg innan du postar, ingen sympati här inte. Man märker ifall du har iallafall försökt stava rätt, känns som om du vet att du har dyslexi, så tänker du att det är bara och banka huvudet i tangentbordet när du skriver och skylla på dyslexin.