d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dyslexiser > Ej Kul Att Ha Så Ni Vet
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,059
Joined: Sep 30 2007
Gold: 0.00
May 14 2010 04:30pm
du jag pratar svergie mycket bra
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
May 14 2010 07:12pm
Quote (slashasen @ 14 May 2010 23:18)
hörde miralda s röst i dag han var kille som sakt hela tiden om bögen XD


jag vet.
har träffat äcklet haha
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 14 2010 11:30pm
Quote (Tixon @ 14 May 2010 14:04)
vad sägs om att jobba med din dyslexi istället för att tycka synd om dig själv?
vet många som kan stava korrekt osv även om de har det -.-'


This.

Ansträng dig lite mer, läs igenom ditt inlägg innan du postar, ingen sympati här inte. Man märker ifall du har iallafall försökt stava rätt, känns som om du vet att du har dyslexi, så tänker du att det är bara och banka huvudet i tangentbordet när du skriver och skylla på dyslexin.
Member
Posts: 12,978
Joined: May 9 2007
Gold: 547.50
May 14 2010 11:59pm
Quote (slashasen @ 14 May 2010 23:18)
hörde miralda s röst i dag han var kille som sakt hela tiden om bögen XD


HAHAHAHA WUT?!

lugn dig och tänk när du skriver istället.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll