d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev13456721Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Dec 29 2009 12:50pm
fyfan vad jag e gay
dricker mest thé!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 29 2009 12:51pm
Druckit 3-6 koppar om dan sen jag var 11 typ
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Dec 29 2009 01:23pm
Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 20:17)
http://stalkingelmo.net/random/funny_pics/SeriousCat2.jpg

Suck... Nej man avgör inte sexualiteten på vad folk dricker, men det ÄR ghey att dricka te, precis som det är ghey att klä sig i rosa och leka med barbiedockor. Det bevisar inte att du nödvändigtvis tycker om att packa bajs på nätterna, men man får ju sina misstankar ;)


Och själva motiveringen till att kaffe är mer manligt än te, well:
VD'n för storföretaget sitter i sin fläskiga skinnstol och dricker sin stora kopp med svart kaffe = manligt. Byggnadsarbetarna på rasten, med en stor kopp kaffe i handen och en hammare i den andra = mycket manligt. I gamla manliga filmer dricks det alltid kaffe.
När dricks det te? I spa-behandlingssalongen? låter inte riktigt lika manligt va ;) ^^


Det var ju det jag sade B) resten är bara vad du tycker / tror / sett i filmer.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2009 01:23pm
Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 19:17)
http://stalkingelmo.net/random/funny_pics/SeriousCat2.jpg

Suck... Nej man avgör inte sexualiteten på vad folk dricker, men det ÄR ghey att dricka te, precis som det är ghey att klä sig i rosa och leka med barbiedockor. Det bevisar inte att du nödvändigtvis tycker om att packa bajs på nätterna, men man får ju sina misstankar ;)


Och själva motiveringen till att kaffe är mer manligt än te, well:
VD'n för storföretaget sitter i sin fläskiga skinnstol och dricker sin stora kopp med svart kaffe = manligt. Byggnadsarbetarna på rasten, med en stor kopp kaffe i handen och en hammare i den andra = mycket manligt. I gamla manliga filmer dricks det alltid kaffe.
När dricks det te? I spa-behandlingssalongen? låter inte riktigt lika manligt va ;) ^^


Detta är 2000-talet mannen, bäst du rättar dig efter det.
Liknelsen mellan att dricka te och att klä sig rosa och leka med barbiedockor är ju inget annat än värdelös.
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Dec 29 2009 01:27pm
oboy > :)
kaffe är ekkligt.
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 01:27pm
Quote (Simun @ 29 Dec 2009 20:23)
Detta är 2000-talet mannen, bäst du rättar dig efter det.
Liknelsen mellan att dricka te och att klä sig rosa och leka med barbiedockor är ju inget annat än värdelös.


titta på bilden med Serious Cat igen, och tänk efter hur mycket rage du ska dosera på mig :)
F.ö. tror jag du tolkar liknelsen fel... det är ghey att dricka te om man jämför med att dricka kaffe, precis som det är ghey att leka med barbie om man jämför med att leka med Action Man eller w/e det heter nuförtiden. Precis som det är ghey att klä sig i rosa om du jämför med att klä sig i blått. :D

/e: för att SCXiao inte ska tro att jag dissar honom, så editar jag, med att jag inte har så mycket annat att tillägga angående ämnet, jag tror båda parter är nöjda :D

This post was edited by DeemonTools on Dec 29 2009 01:28pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2009 01:30pm
Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 20:27)
titta på bilden med Serious Cat igen, och tänk efter hur mycket rage du ska dosera på mig :)
F.ö. tror jag du tolkar liknelsen fel... det är ghey att dricka te om man jämför med att dricka kaffe, precis som det är ghey att leka med barbie om man jämför med att leka med Action Man eller w/e det heter nuförtiden. Precis som det är ghey att klä sig i rosa om du jämför med att klä sig i blått. :D


Finner ingen logik i dina argument.
Det finns bögar som är manligare än vad du någonsin kommer att bli, samt heterosexuella som är bögigare än vad Chris Crocker är.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Dec 29 2009 01:33pm
Quote (Simun @ 29 Dec 2009 21:30)
Finner ingen logik i dina argument.
Det finns bögar som är manligare än vad du någonsin kommer att bli, samt heterosexuella som är bögigare än vad Chris Crocker är.


^min mamma dricker kaffe, är hon manlig? B)
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 29 2009 01:33pm
Quote (SCXiao @ Dec 29 2009 08:33pm)
^min mamma dricker kaffe, är hon manlig? B)


In på swe-chatt.
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 01:34pm
Quote (Simun @ 29 Dec 2009 20:30)
Finner ingen logik i dina argument.
Det finns bögar som är manligare än vad du någonsin kommer att bli, samt heterosexuella som är bögigare än vad Chris Crocker är.


Snarare finns det ingen logik i dina argument. Bristningar på flera punkter.
#1: Du har ingen aning om hur manlig/omanlig jag är, så du gör bara antaganden.
#2: Varken du eller jag vet HUR manlig/omanlig jag kommer bli, så där spricker det också.
#3: Hur manlig jag är jämfört med andra är också rätt oväsentligt eftersom vi jämförde kaffe med te?

Gör om, gör rätt!
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456721Next
Add Reply New Topic New Poll