Quote (Simun @ 29 Dec 2009 20:23)
Detta är 2000-talet mannen, bäst du rättar dig efter det.
Liknelsen mellan att dricka te och att klä sig rosa och leka med barbiedockor är ju inget annat än värdelös.
titta på bilden med Serious Cat igen, och tänk efter hur mycket rage du ska dosera på mig

F.ö. tror jag du tolkar liknelsen fel... det är ghey att dricka te om man jämför med att dricka kaffe, precis som det är ghey att leka med barbie om man jämför med att leka med Action Man eller w/e det heter nuförtiden. Precis som det är ghey att klä sig i rosa om du jämför med att klä sig i blått.

/e: för att SCXiao inte ska tro att jag dissar honom, så editar jag, med att jag inte har så mycket annat att tillägga angående ämnet, jag tror båda parter är nöjda
This post was edited by DeemonTools on Dec 29 2009 01:28pm