d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Tja > Fråga
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,945
Joined: Jul 3 2008
Gold: 340.01
Dec 22 2009 07:10am
Quote (heartless10 @ Dec 22 2009 01:07pm)
tvinga mig inte raga mer än nödvändigt plz, är bara så jävla onödigt för oss alla.


sug av mig...

This post was edited by booobaaa on Dec 22 2009 07:11am
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 07:12am
Quote (booobaaa @ Dec 22 2009 01:10pm)
sug av mig...


never, fråga zippyz.
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 22 2009 07:12am
Quote (heartless10 @ Dec 22 2009 02:07pm)
tvinga mig inte raga mer än nödvändigt plz, är bara så jävla onödigt för oss alla.


Vi säger bara sanningen..
Istället för att ignorera vår hjälp så kanske du ska ta en titt på vad vi säger?

Quote (heartless10 @ Dec 22 2009 02:12pm)
never, fråga zippyz.


Jag gör tyvärr inte sånt.

This post was edited by ZippYz on Dec 22 2009 07:13am
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 07:17am
Quote (ZippYz @ Dec 22 2009 01:12pm)
Vi säger bara sanningen..
Istället för att ignorera vår hjälp så kanske du ska ta en titt på vad vi säger?


Så att ni kan göra precis som när jag kom hit så börjar allt om igen?
Jag har försökt att ha fred men töntar härifrån skriver något i stil med: "fan ta freden, krig ska det va!"
Sen vill ni återigen göra mig arg efter fred och skit och så börjar det om igen.
Tror ni jag tycker det är kul eller?

Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Dec 22 2009 07:19am
Quote (heartless10 @ 22 Dec 2009 14:17)
Så att ni kan göra precis som när jag kom hit så börjar allt om igen?
Jag har försökt att ha fred men töntar härifrån skriver något i stil med: "fan ta freden, krig ska det va!"
Sen vill ni återigen göra mig arg efter fred och skit och så börjar det om igen.
Tror ni jag tycker det är kul eller?


hur gammal är du?
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 07:21am
Quote (Emil @ Dec 22 2009 01:19pm)
hur gammal är du?


Som om jag berättar det för rands/nätpeddofiler som retar upp mig.
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 22 2009 07:24am
Quote (heartless10 @ Dec 22 2009 02:21pm)
Som om jag berättar det för rands/nätpeddofiler som retar upp mig.


Emil ?? Rand?? rofl....

Seriöst, väx upp.

Quote (heartless10 @ Dec 22 2009 02:25pm)
ok internet mobbaren/ 70%:arn


Vad har min warn med saken att göra ? :)

This post was edited by ZippYz on Dec 22 2009 07:26am
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 07:25am
Quote (ZippYz @ Dec 22 2009 01:24pm)
Emil ?? Rand?? rofl....

Seriöst, väx upp.


ok internet mobbaren/ 70%:arn

E/ Din warn e beviset på allt skit du mobbade mig om som jag rapporterade.

This post was edited by heartless10 on Dec 22 2009 07:28am
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 22 2009 07:31am
Quote (heartless10 @ Dec 22 2009 02:25pm)
ok internet mobbaren/ 70%:arn

E/ Din warn e beviset på allt skit du mobbade mig om som jag rapporterade.


Ingen av mina warns har någonting med dig att göra :)

30% har jag fått av oscar för spam/masspam.
10% för pr0n
10% för spam av Steffi
10% för flejms i Trading Grounds.
Banned
Posts: 24,312
Joined: Jun 25 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 22 2009 07:32am
Quote (ZippYz @ Dec 22 2009 02:31pm)
Ingen av mina warns har någonting med dig att göra :)

30% har jag fått av oscar för spam/masspam.
10% för pr0n
10% för spam av Steffi
10% för flejms i Trading Grounds.


30+10+10+10 = 70ofc.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll