d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är De Mest Pinsamma Saken Ni Gjort/hänt? > Pinsamma Stunder --> Fett
Prev13456723Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 17 2009 01:34pm
Quote (SpAz. @ Nov 17 2009 08:32pm)
känner nästan samma sak.. men inte riktigt. egentligen är det nog tyvärr mer pinsamt att inte ha gjort något pinsamt... om du förstår vad jag menar :P fast det är vad jag tänkt om mig själv och inte om dig plum^^


Vissa pinsamheter sätter sig dock fast hos vissa, typ sånna du vill glömma men inte kan pga du skäms över det, typ sådär xD
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 17 2009 01:35pm
Quote (Lunuz1 @ Nov 17 2009 07:34pm)
Vissa pinsamheter sätter sig dock fast hos vissa, typ sånna du vill glömma men inte kan pga du skäms över det, typ sådär xD


true :unsure:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 17 2009 01:36pm
Quote (Lunuz1 @ 17 Nov 2009 21:34)
Vissa pinsamheter sätter sig dock fast hos vissa, typ sånna du vill glömma men inte kan pga du skäms över det, typ sådär xD


jo såna har vi väl alla. bara o insé att alla gör misstag och att det hör till, som klyschan säger: "Jag ångrar mer det jag inte gjort, än det jag ångrar". Tar man inga risker vinner man inget, det har alltid varit mitt största problem i livet so far. fast det har ju berott på min uppväxt och min miljö, så klandrar mig inte heller direkt ;)
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 17 2009 01:39pm
Quote (SpAz. @ Nov 17 2009 08:36pm)
jo såna har vi väl alla. bara o insé att alla gör misstag och att det hör till, som klyschan säger: "Jag ångrar mer det jag inte gjort, än det jag ångrar". Tar man inga risker vinner man inget, det har alltid varit mitt största problem i livet so far. fast det har ju berott på min uppväxt och min miljö, så klandrar mig inte heller direkt ;)


Allright, tar man inga risker vinner man inget, nej de stämmer riktigt ordentligt =)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 17 2009 01:39pm
Inte hänt så mkt pinsamt, det värsta jag vart med om var väl när jag stod o höll nå redovisning i sexan och jag tappade byxorna mitt i :P
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 17 2009 01:40pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 Nov 2009 21:39)
Inte hänt så mkt pinsamt, det värsta jag vart med om var väl när jag stod o höll nå redovisning i sexan och jag tappade byxorna mitt i :P


hade jag tyckt varit vrålpinsamt när jag gick i sexan iaf, haha. föfan, då var det mesta pinsamt.

Quote (Lunuz1 @ 17 Nov 2009 21:39)
Allright, tar man inga risker vinner man inget, nej de stämmer riktigt ordentligt =)


mmm det skulle jag gärna ha som livsmotto. tyvärr så stämmer det inte alls in på hur jag tidigare levt.

This post was edited by SpAz. on Nov 17 2009 01:41pm
Member
Posts: 9,736
Joined: Jul 18 2003
Gold: 1,260.79
Nov 17 2009 01:41pm
alla har gjort något pinsamt, frågan är bara om någon annan märkte det! :)
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 17 2009 01:41pm
Quote (SpAz. @ Nov 17 2009 08:40pm)
hade jag tyckt varit vrålpinsamt när jag gick i sexan iaf, haha. föfan, då var det mesta pinsamt.


Haha lätt, du gick inte grossbol väl?
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Nov 17 2009 01:41pm
Quote (b3nno @ 17 Nov 2009 07:49)
En gång kom farsan med till skolan en hel dag..faan grinade nästan:(
Så tjafsar han med läraren tror han är bättre på SO, jag bara WTF?
Satt på en benk hela dagen..jag som är " gangsta" vågade inte ens kolla på folk.. jaja skratta ni
När vi åt mat skulle jag slänga maten, han sa nej ät klart oförskämda pissluder.. så jag va tvungen o döö


En gång hade jag skit högt Eminem - Superman på, texten går typ: Play no games, say no names, ever since I broke up with what's her face,
I'm a different man, kiss my ass, kiss my lips, bitch why ask?
Kiss my dick, hit my cash, i'd rather have you whip my ass,
Så jag gick ner skulle på toa typ, RAppade SKIT Högt hade kortshorts med linne BITch o allt skrek jag så var det gäster som satt där när jag kom ner.
Jag kom ner o kollade på dom så :O jag stirra typ 10sec va i shock lmao, sen sprang jag upp kom inte ner på 5timmar :D


En gång skulle jag sitta i klassrummet så kom de ut en fjärt..fan va jag skämmdes
Skyllde på en annan så lungt;D


En gång i skolan vinkade en tjej så vinkade jag tbx, men de va till någon bakom mig WTF?
Jag lekte så klart att de va till ngn bakom henne gick typ o lekte vne vad omg.


Berätta några pinsamma Historier :D
Lite kul, vne om denna tråd finns.. :P
Peace och ha en trevlig w/e


Inget onödigt spam nu som ^^ lr :P lr ett ord.]


Troligen när jag var runt 13-14 och stod på knä en morgon och runkade i sängen, plötsligt kommer syrran in i rummet och frågar om jag vill ha frukost, varpå jag slänger mig ner i sängen med röven fortfarande i luften och säger att jag inte vill ha för jag har så ont i ryggen. rätt så pinsamt vid frukostbordet den dagen :/
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 17 2009 01:42pm
Quote (Dsvensk @ Nov 17 2009 07:41pm)
alla har gjort något pinsamt, frågan är bara om någon annan märkte det! :)
visdomskällan

Go Back To Svenska Topic List
Prev13456723Next
Add Reply New Topic New Poll