Quote (Svartermetalisk @ 17 Nov 2009 21:39)
Inte hänt så mkt pinsamt, det värsta jag vart med om var väl när jag stod o höll nå redovisning i sexan och jag tappade byxorna mitt i

hade jag tyckt varit vrålpinsamt när jag gick i sexan iaf, haha. föfan, då var det mesta pinsamt.
Quote (Lunuz1 @ 17 Nov 2009 21:39)
Allright, tar man inga risker vinner man inget, nej de stämmer riktigt ordentligt =)
mmm det skulle jag gärna ha som livsmotto. tyvärr så stämmer det inte alls in på hur jag tidigare levt.
This post was edited by SpAz. on Nov 17 2009 01:41pm