Quote (b3nno @ Nov 16 2009 03:32pm)
haha käften du tönt, Leker nått här kaxig bakom skärmen.
Skulle krossa dig om jag träffa dig.
Simun, jag vet att du nite röker på.
Okej, gött att du kan skriva att du skulle "krossa" mig när du aldrig har träffat mig.
Sluta lek över internet för fan, du blir inte coolare då.
Quote (b3nno @ Nov 16 2009 03:36pm)
BTW den här topicen va meningen o va lite rolig inte VA TUFF..
För Friday filmen, gillar den filmen.
Men ni är töntar som kollar på fitt filmer, gå o kolla på När EMIJ dueller simun istället.. kanske roligare.
DU ÄR INTE ROLIG NÄR DU SKRIVER SOM EN JÄVLA P12A OM HUR DU RÖKER BRAJ. DU SKÄMMER FÖR FAN UT DIG SJÄLV
Quote (b3nno @ Nov 16 2009 03:40pm)
well, im gangsta
OKEJ ^_____________________________^
Du vet inte ens vad ordet gangster innebär.